Activiteit op school

Hoi allemaal ik heb een vraagje. 5 oktober hebben wij op school een franciscusdag. Op die dag doen we met school allemaal activiteiten om geld op te halen voor een aantal goede doelen. In de eerste, tweede en derde word je gezegd wat je moet doen, maar nu in de bovenbouw en in examenjaar moeten we zelf iets organiseren. Weet misschien iemand van jullie iets om te doen ? Een klasgenoot van me zei al van we kunnen ook blikjes energy ofzo verkopen. Misschien dat een van jullie iets beters weet, helpp pleasseee :anguished:? :anguished:?

Is het een idee om wat lekkers gaan bakken (taart/cake)? Of iets van snoep of wat anders lekkers verkopen (zakjes chips)? Lege flessen inzamelen (dat de mensen de flessen mee naar school nemen) en die later inleveren bij de supermarkt?

Hadden we al aan gedacht, maar alle 3de klassers doen al het eten. We hebben nu niks dus onze coördinator zei van ja dan geef gewoon wat geld uit en doe mee aan de activiteiten die er zijn, als jullie pech hebben moeten jullie alles opruimen omdat je je niet opgegeven hebt. Maargoed als dat alles is kan ik ermee leven hahaa. Dankjewe voor je ideeën !