Activiteit met vriend

Er bestaan al wel topics over wat je zoal kan doen met je vriendje, maar volgens mij niet met een gewone vriend. Ik heb morgen namelijk afgesproken met mijn ex. We zien elkaar niet zo vaak meer in real life en de laatste keer dat we hadden afgesproken gingen we een ijsje eten bij hem in de buurt omdat het nog goed weer was enz.
Maar ik heb nu geen flauw idee wat ik met hem morgen kan doen. Hij komt naar mij en ik woon in een slaperig dorpje waar nu niet echt iets te beleven valt. Iemand wat ideeën wat we dan kunnen doen binnen of buiten wat in de buurt kan? Liefst niet al te kleffe dingen die je met een vriendje zou doen. En de keuken is sowieso al bezet door mijn moeder die vanalles moet koken voor kerstavond.
Het klinkt misschien best hopeloos maar ik wil er zeker van zijn dat hij het leuk vindt morgen, ik wil indruk op hem maken als gewone vriendin :flushed:

Dvd kijken?
Mjaa, ik ben zelf ook beetje inspiratieloos hehe.

Sneeuwballen gevecht
Wii
DVD
Zwembad
Winkelen

Een…ijsje?

nee een radijsje! :fu: HAHAHAHA SORRY dat was echt niet grappig ;p

Als ie zin heeft kunnen we wel sneeuwballengevecht houden ja. Kan nog wel grappig worden :grinning_face_with_smiling_eyes: En anders kunnen we wel gewoon een dvd’tje kijken.
Nog iemand grappige ideeën?

Het is al niet meer nodig :frowning_face: we hadden eerst afgesproken om naar de kerstmarkt te gaan maar nu kan hij niet meer. Echt kut om te horen vond ik, ik had er zo naar uitgekeken om hem eindelijk nog eens te kunnen zien. Moet ik weer hebben hoor.