Action nagellak lijst (MAX nails) TIP!

Het is hier de bedoeling een lijst te creëren van alle kleuren van de action nagellakjes.
Ik ben wel benieuwd hoeveel kleurtjes er nou allemaal zijn, bij de ene action hebben ze anderen dan bij de ander.
Ik heb op dit moment twee kleurtjes, daar post ik dan de naam + nummer + link van de foto van, als je met tinypic upload kies dan voor de onderste link ‘Directe link voor lay-outs’. Alleen de link doen zodat degene daarna de lijst kan kopiëren.
De volgende heeft vast andere kleurtjes en die kopieert de recentste lijst en voegt haar nagallakjes (naam+nummer+link) er aan toe, op volgorde van de nummers. Zo ontstaat aan het eind een hele lange lijst en weet iedereen welke kleurtjes er zijn en kan je daar dus speciaal naar zoeken ofzo :slightly_smiling_face:
Als de lijst (bijna) compleet is kunnen we ook de foto’s er bij zetten (link tussen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[Img] enzo te zetten), zodat de kleurtjes gelijk zichtbaar zijn.

De meest recente lijst van 7 juli 11.51:

Heb ook al een foto gevonden van een donkerpaarse, zacht roze en een witte, maar weet het nummer en/of namen nog niet, dus deze kunnen nog niet in de lijst helaas.

Ik heb er 2.

Transparante en Peach ofso maar hij is echt totaaaal niet peach en de kwaliteit is slecht

zijn ze niet héél slecht?

Zou je daar een foto van willen maken en kijken naar het nummer + naam en die dan aan de lijst toevoegen? :slightly_smiling_face:

ik heb een fel rose, en de kwaliteit ervan is best goed. blijft toch een week goed op mijn teen nagels zitten zonder top en base coat

Nee, absoluut niet. Ze zijn heel fijn en drogen ook snel. Ze blijven alleen niet overdreven lang zitten zonder te chippen, maar goed, ze zijn dan ook maar 45 eurocent.

Hetzelfde voor jou, zou je die dan aan de lijst toe willen voegen met foto + naam + nummer?

kun je dan niet beter swachtes maken? dat is duidelijker

De kleur in het potje lijkt me duidelijk genoeg? Ik heb de foto’s zo gemaakt dat de kleuren gewoon zo goed zijn. En het gaat er om dat hier gewoon een hele lijst komt te staan met alle kleurtjes, wat me zo dus ook al duidelijk lijkt? :slightly_smiling_face: Maar natuurlijk mag iemand ook best swatches maken en die aan de lijst toevoegen.

op mijn blog staan swatches van de glitter,
pearl en blue pearl.
heb alleen even geen tijd om ze eraf te halen.
bij deze; je mag ze gebruiken!

leuk! ik ga er morgen een nagellakje kopen dan :wink: en ik zal em hier ook posten! x

.

Oo, top! Zou je het nummer van blue pearl even kunnen doorgeven?

Kom op, UP. In het action toppers-topic zijn heel veel die de nagellakjes hebben gekocht, postennnnnnnnn.

Ik heb er 1, maar dat is Riviera Red dus die staat al in de lijst.

Kan jij dan niet alles van het action topic hiernaartoe kopieren ofzo?

Kan jij dan niet alles van het action topic hiernaartoe kopieren ofzo?

Ik heb een fel oranje, die dekt erg goed (in 1 laagje) en een fel roze maar deze dekt pas in 3 lagen.
Beiden blijven ze 1 dag zitten

Ik zal morgen eens kijken…

Daar staan geen nummers + namen bij. Heb daar wel al een reactie geplaatst met een link naar dit topic :slightly_smiling_face: