Action make up

hee,

Wie heeft er ervaring met make up van de action.
Blijft het lang zitten ziet het er mooi uit enz.
En de prijs natuurlijk en mischien foto’s

( ik heb gekeken of hier al topics over waren en dat was niet zo)

nee…geen ervaring =S!

k had een keer die oogpotlood gekocht
hij is niet slecht maar ook niet super
maar ik heb m maar 2 keer gebruikt ofzo
ik zou ook niet weten waar ze lagen (a)

De mascara klontert helemaal niet! maar ik vind hem ook niet echt goed.
De Eyeliner is best slecht, heel waterig… blijft niet lang zitten.
De Poeder is wel goed, alleen te licht voor mij.

Ik vind de oopotlood daar wel heel fijn voor op de waterlijn maar dat is denk ik persoonlijk .

Koop er geen make-up.
Upx

heb wel een keer de mascara gekocht, maar nooit gebruikt eigenlijk haha.

Mascara is bagger, net gepigmenteerd water

de oogpotlood is héél goed!
en de oogschaduw kan best mooi zijn.
een ding; koop die nepnagels niet, ze laten echt gelijk los
en de lijm is zo op.
ik ken iemand die die foundation gebruikt, en die is best mooi!

liefs!

Ik heb er de Max Foundation gekocht, als je de goede kleur neemt vind ik hem heel goed! Maakt je huid gewoon mooi egaal en je ziet m helemaal niet zitten (:

oogpotlood is opzich wel goed.

Kan ook in het action-toppers topic vragen.

Ik heb de waterproof masara, oogpotlood nagellak en alle oogschaduwpalletjes (zijn er volgens mij 3)

Waterproof mascara:
+ Is zeker waterproof
+ Als je van jezelf al donkere lange wimpers hebt en je wilt een goedekope mascara is deze wel wat voor jou, omdat die niet superresultaat geeft, maar dat heb je dan wss ook niet nodig.
+ Fijn borsteltje en nog best een leuke verpakking
+ Heel goedkoop

• Geeft geen superresultaat, dus verwacht geen superlange, gekrulde, diepzwarte wimpers als je van jezelf korte stugge wimpertjes hebt.

Oogpotlood:
+ Goed gepigmenteerd
+ Blijft lang zitten
+ Goedkoop
+ De verpakking is handig, want de dop is tegelijkertijd een slijpertje

• Ik kan niet echt een minpunt bedenken.

Nagellak: (ik heb de roze en de rode)
+ Fijn borsteltje om aan te brengen
+ Substantie is fijn, dus niet te stroperig of te waterig
+ Dekt na 2 laagjes (bij mij dan)
+ Heel goedkoop

• Gaat er snel af
  • Als je geen goede base- en topcoat hebt, zal deze denk ik binnen een halve dag al chippen.

Oogschaduwpalletjes (er zijn er 3 volgens mij)
+ Best goed gepigmenteerd
+ Leuke kleurtjes
+ Handige verpakking met spiegeltje
+ De oogschaduw is niet korrelig
+ Goedkoop!

• Je moet bij deze oogschaduw zeker een oogschaduwbasis gebruiken, anders gaat die heel snel in de lijntjes zitten

Ik vind de Action make-up voor de prijs best goed (vooral het oogpotlood!), maar verwacht geen wonderen.

Ik hoop dat je er wat aan had ^^

Edit:
Prijzen weet ik niet precies sorry.

Ik heb alleen make-up sponsjes en nagellak van de Action. De nagellak zit per 5 (of 6) verpakt en t zijn felle kleuren. Blijft echt heel goed zitten, heb hem nu al bijna een week op en zit nog perfect zonder bij te lakken. De sponsjes zijn helemaal niks waard, gaan heel snel kapot en er komen allemaal gaten in.

de nepnagels zijn juist goed vind ik!

Koop t gewoon, kost toch geen bal dus als het niks is heb je je geld niet verprutst. Ik gebruik het oogpotlood vaak, die is goed maar gaat er snel af… De rest is gewoon een beetje basic, niet echt iets speciaals.

Ik heb alle oogschaduwpalettes van de action. Max heet het ofzo. Maar is vrij goed gepigmenteert, er zit zo’n schuimkwastje erin dus als je niet met kwasten werkt kan je die makkelijk gebruiken, zitten leuke kleurtjes in die je goed met elkaar kan combineren, Ene palette is bruintinten, dan heb je nog eentje met groen en roze en paars en blauw… dan zit er overal nog een highlighterkleur en zwart en grijs in. Het is goedkoop, je kan het zo in je tas meenemen en het is vrij klein dus het past ook in je tas om zo mee te nemen.

ik had die helemaal witte nepnagels gekocht, en toen opgedaan, ze leken niet eens zo heel nep, ze waren eigenlijk wel mooi.
en ze hebben zeker een week gezeten, maar toen heb ik ze er zelf afgehaald omdat ik er nog niet goed mee overwegkon na een week :'D

ik heb trouwens nog nooit foundation gezien bij de action?

dit is ook niet echt makeup maar ik vind de nepwimpers echt goed! je moet alleen niet die lijm daarvan gebruiken want die sucks haha