Action Hair Serum

Hallo girlss :slightly_smiling_face:

Ik heb heel erg pluizig haar en ging dus zoeken op het forum. Toen zag ik een berichtje van iemand die zei dat het ‘Action Hair Serum’ echt geniaal is! Ik wil hier graag wat meer over weten! Mensen met ervaring? Werkt het echt zo goed? Kun je het aanbrengen op droog en nat haar? Wordt je haar vet? etc…

Dus, show me your experiences!
x

Bij mij werkt het niet echt en mn haar wordt er veel steiler van, dan is er ongeveer niks over van mn krullen en wordt t een stomme slag.

Dit kan je beter vragen in het action toppers topic.

Haarserum is spul dat je haar beschermt tegen hitte en je haar een mooie glans geeft… Volgens mij is die van de action op basis van silliconen, tenminste zo voelt het wel, hij ruikt heel perzik. Serum kan op nat en droog haar. Ja, je haren worden er vetter door(dat vind ik met alle serums). Het is geen spul waar je haren ineens stijl en minder pluizig van worden. Ik zou als ik jou was ff doorzoeken.

Ik heb hem, maar ik vind hem niet geniaal. Hij is fijn, zorgt ervoor dat mijn haar iets minder pluizig is( ik heb krullend haar met veel pluis) maar ik noem het niet geniaal. Maar voor het geld dat je ervoor betaald zal ik hem gewoon proberen. Ik gebruik hem wel elke dag.

Ik vind hem wel fijn, goedkoop, ruikt heerlijk en ik gebruik het bijna elke dag.

Voor het geld kan je het uitproberen, maar het is geen wondermiddel. Ik gebruik het ook elke dag omdat m’n haar er wat zachter en iets minder pluizig van wordt, alhoewel ik altijd wel echt het idee heb dat ik 100% chemisch spul in mn haar smeer maargoed.

Ik gebruik em ook elke dag, het heeft wel effect& het geeft ook een mooie glans =)

Dit is niet zo, ik kan nergens vinden dat dat zo is hoor :slightly_smiling_face:

^ beautygloss.nl stond ooit in een groot artikel over haarserum.

Ik heb deze zelf ook, het voelt idd heel erg silicoonachtig en ruikt heerlijk!
Het doet niet echt iets bijzonders, maar maakt mijn haar wel mooi glanzend
Het is overigens niet(!) de bedoeling dit over je gehele haar uit te smeren, hier krijg je snel vet haar van. Alleen in de puntjes (:

Thank you everybody! :slightly_smiling_face:

Ik gebruik het altijd bij mn paard, werkt geweldig. Paar drupjes en de ergste klitten zijn gelijk verdwenen!

Ik gebruik hem bijna dagelijks, en merk wel verschil tussen dagen dat ik hem wel of niet gebruik. Wanneer ik hem wel heb gebruikt, pluist m’n haar veel minder (veel minder statisch enzo) en voelt het zachter aan :slightly_smiling_face: Dus ik vind het een erg fijne serum, maar verwacht geen wonderen ofzo.

Maar uhm, ik zou hem als ik jou was alleen aanbrengen op nat haar en dan echt één drupje. Als ik meer gebruik (of als ik het doe op droog haar) dan wordt m’n haar wel heel vettig, maar dat heb ik bij alle serums.

Ik zou het voor 3/4 euro gewoon proberen! :slightly_smiling_face:

^ 3/4 euro?? ¤2,99 toch?

Ik gebruikte altijd John Frieda, maar deze doet het eigenlijk net zo goed. Voor die prijs is het een prima serum en hij ruikt lekker! Voor het stijlen of föhnen gebruik ik alleen wel een ander serum, speciaal voor hitte. Maar deze kan je prima gebruiken (voor elke dag) tegen pluis.

Ik gebruik die van de action! Ik vind hem echt fijn. Na het stijlen doe ik altijd heel iets me vingertopjes. Dan wrijf ik het aan de onderkant van me haar erin. Het pluist veel minder en het voelt echt zacht aan! Ik gebruik hem gewoon op droog haarl

Dat is toch 3 euro? …
Ik wist niet of het 3 of 4 was.

^ooooohh hahahha.
sorry. ik dacht dat je , 3/4 euro = 75 cent, bedoelde :slightly_smiling_face:

nou heeeeel erg bedankt voor jullie reacties, ik ga hem zeker kopen! :grinning:
topic gesloten :slightly_smiling_face: