Action - Garnier HerbaColor/HerbaShine

Hej meiden!

Vanmiddag ben ik met mn ma naar de action geweest, en toen zag ik deze verf staan. Nu heb ik er gelijk 3 ingeslagen, omdat ze maar 2,99 ofzo per stuk waren. Tot ik later zag dat de één HerbaColor is, en de ander HerbaShine.

Nu vraag ik me af of de HerbaColor een echte permanente kleuring is, of gewoon een kleurspoeling die er na een aantal wasbeurten weer uit is. Ik kan ook niks vinden op de nederlandse garniersite over de HerbaColor, alleen over de HerbaShine. en aangezien de HerbaColor in het russisch staat, zou de HerbaColor en HerbaShine misschien gewoon hetzelfde kunnen zijn?

Bedankt voor het lezen! Liefs

omhoog :slightly_smiling_face:

Ook als er op staat dat het een kleurspoeling is en het er met een x aantal wasbeurten uit gaat is het een permanente kleuring. Hij zal wel iets meer vervagen maar uitgroei krijg je sowieso. Maar geen idee of ze hetzelfde zijn, haha.

Onhandig dat het niet in het Nederlands of Engels bijstaat. ;o
Geen idee, up!

er is een action toppers topic, waar dit soort dingen besproken kunnen worden. In dit topic zijn veel mensen te vinden die dit soort dingen ook daar kopen. daarom sluit ik je topic :slightly_smiling_face: