Hooi,
Ik wil graag een camera kopen, alleen ik zit erg te twijfelen tussen een actioncam en een '‘normale’ camera. Ik wil graag mooie foto’s kunnen maken maar ik wil ook graag onderwater kunnen filmen en foto’s maken. Ook lijkt het me best vet om het te kunnen filmen als ik bijvoorbeeld ga karten, en dat kan dus alleen met een action cam. Mijn budget is niet heel groot: maximaal 100 euro. Heeft iemand advies over welke van de twee ik moet kopen?
X Valerie
Zoiets ga je niet vinden voor maximaal 100 euro.
@Mithrandir ik heb al gekeken, en er zijn zowel action cams als ‘normale’ camera’s te koop voor 100 euro of minder , alleen is de kwaliteit dan misschien niet perfect, maar dat hoeft niet
Dan zou ik gewoon voor een go pro gaan of iets wat daar op lijkt. Je telefoon maakt namelijk bijna betere foto’s dan een camera onder de 100 euro. Dus ga dan voor een action cam inderdaad.
http://www.camerawarehouse.nl/olympus-tg-860-oranje.html?___SID=U
zoiets zoek je denk.
Misschien dat je hem tweedehands kan vinden voor onder de 100 euro…
Als ik dit zo lees, denk ik dat je het best voor een action cam kunt gaan. Houd er wel rekening mee dat 1x wat meer geld in een camera stoppen, je op termijn een hoop geld kan besparen in verband met kwaliteit.
Daarbij moet je ook oppassen met tweedehands als je geen verstand hebt van camera’s, er kan meer mis zijn met een camera dan je op het eerste gezicht ziet!
Bedankt iedereen, ik ga denk ik een action cam kopen!