Action beautyblender

Hé!

Ik zag laatst bij de action een beautyblender liggen voor €1 à €2 euro, weet het niet meer precies. Nu wou mijn vriendin altijd al een beautyblender (niet een echte gewoon een neppe) en wil ik die haar graag geven, omdat ze mij ook wel eens spontaan cadeautje geeft. Maar nu is mijn vraag; worden die beautyblender wel ‘groter’ als je ze nat maakt? Of is het echt gewoon puur een spons die niet verander van grootte zoals anderen? Je zou denken, test gewoon. Maar ik wil mn vriendin niet een beautyblender geven die niet groter/kleiner wordt als je m natmaakt enzo. En zelf heb ik er echt geen nodig om te testen want heb al 3.

Dus weet iemand of de beautyblender van max&more action groter wordt als je hem nat maakt?

De beautyblender wordt niet groter als je 'm nat maakt, en ik vindt hem eerlijk gezegd ook echt niet fijn. Ik denk als je een paar euro bij legt je een veel betere hebt waar ze echt iets aan heeft :slightly_smiling_face:.

Kiko heeft fijne beautyblender dupes voor 6,90.

Kruidvat heeft ook een fijne beauty blender. Zo’n paarse. Maar ik ben verkocht aan de realtechniques spons van de etos die is zo"n 7 a 8 euro

Ik heb die van real techniques, die is iets van 6 euro geloof ik (heeft wel een schuine afgevlakte kant), en bij de Op=Op en Big Bazar hebben ze ook prima dupes van W7

Ik zou die van Action niet doen. Heb hem hier liggen maar ik vind hem erg slecht.