actioin make up

heey meiden :kissing:,

Wat vinden jullie nou van de Action make up?
Zelf ben ik helemaal gek van make up en ook best wel van de make up van de Action. :wink:
Soms zijn hun make up spullen best goed en andere keren echt een hell. :sob::muscle:
Er zijn ook mensen die het gewoon niet kopen omdat ze het cheap vinden. :hammer:

wat vinden jullie ?

x

sommige make-up dingen van de action zijn wel fijn maar ik koop mijn make-up meestal niet bij de action

ot in je titel staat actioin het is action

Dat was ook de rede dat ik het aanklikte, haha.

OT: Ik koop nooit make up bij de action, maar ja, ik heb er niet een sterke afkeer van of zo…

Toen ik net begon met make-up heb ik wel een keer wat make-up bij de action gekocht omdat ik nog geen 15 euro uit wilde geven aan een mascara of foundation. Maar nu betaal ik liever wat meer voor betere kwaliteit, want mijn ogen raakten ook geïrriteerd door action make-up.

Ik koop eigenlijk geen make-up bij de Action maar er zitten soms wel goede dingen tussen ja (:

Zelf koop ik het nooit, maar voor meiden die met makeup beginnen en weinig geld hebben, kan het denk ik wel fijn zijn.

Ik koop er geen make-up omdat ik er vanuit ga dat de kwaliteit het niet haalt bij de producten die ik nu gebruik.

Ik heb er alleen lippenstift van ik vind hem fijn!

Zelf heb ik een mascara van Action, die opzich wel fijn is aangezien hij heel subtiel is (geeft enkel kleur), maar verder draag ik ook geen make-up dus ik kan niet oordelen.

Oogpotloden van action zijn perfect ik koop geen andere.
Eyeliner is voor de beginners ook goed.
Ik vind de lippenstiften zeker niet slecht smeren best goed maar niet perfect.
Hmm lipglossen ook wel goed.
Heb nu oogschaduw van de action en ik vind de kleuren best mooi maar ze blijven niet te lang zitten.

Ik vind de make up van de action niet fijn. Ik betaal liever iets meer voor betere kwaliteit.

Nooit iets van de Action gekocht qua make-up en ik ben het ook zeker niet van plan. Ik weet van mijn kapper dat ze allemaal chemische troep in hun haarverf stoppen, ik wil er niet aan denken wat er dan in die make-up zit.

Kan dit trouwens niet beter in het algemene Action topic?

Ja, en anders in het make-up topic.