Actiefoto's

Aaaah wat een geweldig lieve konijntjes ! En die 2e post is ook beter ! Heel leuk !

Wat een leuke konijnen! Weet verder niks van camera’s, maar die laatste foto’s zijn al veel mooier :slightly_smiling_face:

Hopelijk gaat het zonnetje straks nog even schijnen, zodat ik nog eens kan kijken. Ik zal dan ook eens naar het diafragma kijken. Nog bedankt voor de adviezen :grinning:

Ja als je meer zon hebt, dan kan je de sluitertijd veel korter zetten. 1/1000 zou perfect zijn! Als je hem op 2.8 zet dan kan de sluitertijd nog korter.

Superlief! En de tweede post is inderdaad al beter.

Probeer je sluitertijd zo kort mogelijk te doen. Als ie dan te donker word kan je het diafragma wat verder open zetten, of op de s stand fotograferen.

En gewoon lekker in het zonnetje, heb je prima licht. Desnoods schroef je de iso op :slightly_smiling_face:

een sluitertijd van 1/1000 heb je helemaal niet nodig. tussen de 1/250 en 1/500 is prima.

Met een dier dat zo aan het bewegen is, heb je dat wel nodig. Ik fotografeer zelf ook dieren, vooral vogels en ik krijg ze dan met 1/250 echt niet scherp hoor.

Je 2e post is echt SUPER GAAF!!
ik wou dat ik zulke konijnen had!

Leuke konijnen die zo hoog heen en weer springen :grinning:

OMG! dit zijn echt super leuke fotos! echt is een keer geen pro fotos maar foto die echt actie tonen echt super leuk gedaan

jou beestjes zijn echt stoer(H)

Echt superlief!

Haha,leuke diertjes!
Maar ik heb geen idee.

Haha bedankt allemaal, ze zijn inderdaad ook superlief! Word helemaal gelukkig als ik ze zo door de tuin zie rennen en springen en daarna tevreden tegen elkaar aankruipen…

Alleen doordat het zo warm is vreten ze geen donder uit, hier ben ik geen korte sluitertijd voor nodig…:

http://i984.photobucket.com/albums/ae326/DollieCharlotte_/a6896bb6.jpg

(En ik heb nog wel duizend konijn-in-coma foto’s hahaha…)

geweldig die spastische konijntjes :’)

Maar ik weet geen tips want die zijn er al genoemd.

hahahaha dat vliegend konijn ziet er zo leuk uit he :3
en ik ging effe je topic in om te kijken enzo, want heb zelf ook wel es problemen mee :3