Actiefe wii spelletjes

Weet iemand nog leuke spellen voor de Wii waarmee je lekker actief bezig kan zijn?
Ik zoek iets wat ik naast hardlopen/fietsen binnen kan doen,
Ik heb een balance bord :’)

(Wii fit+ heb ik al, maar daar word ik niet echt moe van, haha)

EDIT; Zie net dat ik een mooie spelfout in de titel heb…

Just Dance! Als je daar echt actief meedoet, dus niet alleen de hand van de controler beweegt maar ook de bewegingen meedoet met je voeten, dan kun je daar echt uitgeput van raken haha.

Ja, dat had ik idd ook al gehoord,
Even wat informtie opzoeken, haha

Weet iemand nog andere spellen?

De Olympische Spelen Mario & Sonic vind ik opzich ook best leuk. :slightly_smiling_face: Maar dat is bijna alleen met je armen bewegen, dus dat is verder niet héél actief.

Hmm, ik heb de normale Mario en Sonic op de Olympische spelen, maar die is niet echt iets,
Ik zoek echt iets wat je als soort ‘sport’ kan doen, om naast hardlopen enzo nog wat extra te doen.

Ik zag via Youtube al wat voorbeeld filmpjes van dansjes van Just dance, dus die ga ik eerst doen,
En als ik het na een tijdje nog steeds leuk vind ga ik het spel denk ik kopen… :’)

Iemand nog meer tips?

Up :’)

Welke Just Dance raden jullie aan?
1, 2, 3 of 4?

Nou op 4 staan nieuwere nummers, dus als je niet op je budget gaat letten, zou ik persoonlijk voor 4 gaan. :slightly_smiling_face:

ik zelf heb 3, en vind het erg leuk !

je kunt ook iets van wii fitness doen ! ik heb dat ook een tijdje gedaan en vond het erg leuk en het is ook wel een erg actief spelletje !

http://www.bol.com/nl/p/w…rer=ADVNLGOO0020128308ga8

Tadaaa

Oke, bedankt,
Ik denk dat ik voor de 3 ga…

@opblaaskrokodil: Ik zal eens kijken…
@Irirsjeee: Haha, dat is weer een beetje te veel van het goede :’)