Actie voeren voor Ethiopië

Hee hee meiden! Ik wil aankomende zomer graag met “World Servants” mee naar Ethiopië om daar samen met een grote groep mensen klaslokalen te bouwen voor de samenleving! Nu moet ik alleen om mee te kunnen een bedrag van €2295,- bij elkaar zien te sparen. Hiervan wordt verblijf, vervoer, eten, training, uitrusting etc. van betaald.

Het probleem is alleen nu ik kan dit bedrag zelf niet betalen uit eigen zak aangezien ik zelf al mijn eigen huur van mijn kamer betaal, zorgverzekering , mijn studie etc. betaal. Dus zal het op actie voeren aankomen. Hier heb ik zelf nog niet veel ervaring in hoe en wat dus vandaar mijn vraag of jullie kunnen helpen met ideeën en tips hoe ik aan mijn geldbedrag kan komen! Als ik vanaf nu reken heb ik ong. een half jaar de tijd, dat moet lukken in mijn ogen!

UP!

Super leuk dat je ook met World Servants mee gaat! Ik ga in de zomer van 2016 ook mee maar dan met vriendinnen.
Ik weet niet of jij alleen gaat of dat je ook mensen uit de buurt hebt die ook ergens heen gaan? (Dit kun je ook checken op de site)
Je zou een collecte bij de gemeente aan kunnen vragen en ergens gaan collecteren, ook kun je bij supermarkten vragen of je een bak voor embalangebonnen (als je het zo schrijft) mag neerzetten. dan hoef je eigenlijk zelf niet veel te doen.
Mocht je met een groep werken dan kun je bij een bakker misschien een deal sluiten om goedkoop paasbroden te verkopen.
En nog een hele makkelijke, stuur een brief naar al je familie, buren, kennissen en vrienden en vraag of ze jou willen sponsoren. :slightly_smiling_face:
Dit zijn denk ik de makkelijkste acties die je kunt doen. Ik denk niet dat je hiermee je hele bedrag kunt binnenhalen maar op de ws site staan ook nog tal van acties. En je mag me altijd vragen als je nog iets wilt weten!
Succes!

Dankjewel Always! En jaa ik wil graag in mijn eentje gaan de rest uit mijn omgeving willen niet :frowning_face:… En de acties die je hebt opgenoemd had ik zelf ook al een beetje verzonnen hahah. Collecte heb ik aangevraagd maar kan 8 weken duren voordat ze akkoord gaan. Het liefst heb ik natuurlijk acties waarbij het geld natuurlijk sneller binnen komt haha!

up