Actie trein kaartje en lunch bij bakker bart

Aankomende zondag wil ik met de trein van Leeuwarden naar Almere. Op internet heb ik een actie gevonden van bakker bart. Voor 21 euro kan je een retour doen met de trein, inclusief een lunch bij bakker bart. Als je met de trein van Leeuwarden naar Almere gaat moet je 1 keer overstappen. In de voorwaarden staat dat het kaartje niet geldig is voor omwegen en extra reizen. Mag ik dan wel met het kaartje overstappen?

Hieronder staan de actievoorwaarden van het kaartje:

Voorwaarden
Te koop t/m 28 februari 2015
Aanbieding is geldig t/m 30 maart 2015
Aanbieding alleen geldig met e-ticket
Actie geldt tegen inlevering van het uitgeprinte e-ticket bij een vestiging van Bakker Bart naar keuze
Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar
Deze aanbieding bevat een e-ticket Dagretour, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en op zaterdag en zondag de hele dag
Geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia
Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
Geldig als retour, niet geldig voor omwegen of extra reizen

Overstappen valt niet onder een omweg of als extra reis lijkt mij. Anders zou je maar naar een zeer beperkt aantal steden/dorpen mogen met dat ticket.

Jahoor, dat mag wel. Je mag alleen niet van leeuwarden via amsterdam naar almere bij wijze van spreken. Je moet de kortste weg kiezen. en dat is bij jou van leeuwarden naar almere, met een overstap.