Actie ondernemen schoolkamp?

Ik moet van mezelf actie ondernemen met 't schoolkamp bij m’n big huge crush. Alleen, ik heb geen idee hoe. Nou, hij is de laatste tijd ook een beetje action-achtig. maar als hij nou niks doet op kamp, hoe kan ik 't dan doen? Ideeen? Tips? xxx

een beetje heel erg opvallend flirten. (goede woordspelling)
als jullie opdrachten gaan doen, kan je zeggen: "ik ga bij “naam crush” " :slightly_smiling_face:

Action-achtig? Is dat tegenwoordig een woord XD (sorry, ik vind het nogal grappig =P).

Umh…tsja, wat zal ik zeggen. Je bent 13, ik vind 13-jarige die flirten een beetje eng eigenlijk XD Kan me niet herinneren dat ik dat op die leeftijd deed. Maar goed, zoek gewoon veel contact met hem en raak 'm desnoods subtiel aan.

Gewoon lol maken met hem! :grinning: Dan ziet hij hoe leuk je bent :slightly_smiling_face: Ga je niet anders voordoen dan je bent, dat helpt niet…

meestal speel je op kamp wel van die doen durf of waarheid spelletjes
miss kan je aan je vriendin vragen dat ze jou kiest en dat ze je dan een opdracht geeft met hem :relieved:

oke dankje.
Ja idd. Ook niet echt flirten, nooit gedaan. Ik ken alleen van die rare openingszinnetjes. niet erg succesvol. maar gewoon veel optrekken enzo. (: Ik verzin zelf altijd woorden. xxd

doe die nietxD
ga voor “hoi”