actie ondernemen, of niet?

Oke meiden, jullie kunnen me enorm helpen, vind dat jullie altijd hele goede meningen hebben hihi!

De eerste keer dat ik J zag voelde ik meteen een kriebeltje in mijn buik. Maar ik had toen verkering met zijn huisgenootje en ik kwam er snel achter dat J al 3 jaar een relatie had. Toch was ik altijd gevoelig voor J en merkte ik dat we het onwijs goed met elkaar konden vinden. Onze persoonlijkheden sluiten heel erg op elkaar aan en we konden heel erg lachen samen. Maar nogmaals ik had een vriendje, hij een vriendinnetje en voor mijn gevoel was J onbereikbaar.

Nu is het al heel lang uit met mijn vriendje en is het ook alweer een tijdje uit met J en zijn vriendinnetje. Ik zie J nog heel vaak en dan merk ik iedere keer weer die klik en voel ik meteen gonzen in mijn maag… Ik vind J echt de perfecte jongen, maar nog steeds voel ik me niet goed genoeg voor hem… Ik zit er heel erg mee, want hij flirt best wel met me en komt altijd gelijk op me af als hij me ziet. Maar daar blijft het verder ook bij, grrr

Ik wil zo graag dat er iets gebeurd, duidelijkheid… maar aan de andere kant ben ik zo bang dat ik gelijk heb en dat ik hem niet waard ben en dat hij me een sukkel vind. Dus ik ben een beetje ten einde raad en loop de laatste dagen met een enorme steen in mn maag… wat moet ik doeeen!!!

misschien denkt hij wel net hetzelfde :slightly_smiling_face: gewoon even moedig zijn en proberen uit de friendzone te stappen

Ik vind dat je actie moet ondernemen.
Leg contact via fb, zodat niet meteen iedereen ziet dat je contact zoekt.
Of whatsapp hem als je zijn nummer hebt.
Vraag hem gewoon een keer mee uit.

ik las: ‘kriebeltje in mijn buik’ en ik dacht: actie ondernemen!

ahh bedankt!! ik heb inderdaad ‘besloten’ morgen overte gaan tot keiharde actie. ik wil het zo graag!! Willen jullie duimen?

Ik spreek hem wel vaker op whatsapp en facebook, hoop hem morgen in real life tegen te komen op school… spannend spannend

Ik duim voor je!
Je kunt het, hij flirt met je, dus hij zal in ieder geval niet gillend wegrennen als je de stap zet.

Veel succes met je actie ondernemen! Laat je ons wat weten ? :slightly_smiling_face:

Maar is jullie school vandaag wel open? Hier is alles dicht.

Actie ondernemen inderdaad! Ben wel benieuwd hoe dit afloopt :slightly_smiling_face:

hoihoi!

Leuke reacties, dankjewel!
en al helemaaal bedankt voor het duimen, het heeft geholpen!

Ja, gelukkig was mn school open donderdag! Ik zit namelijk 1e jaar op de universiteit en daar is de bibliotheek altijd open en daar ga ik met mijn vriendinnetjes heen om te leren! En ik weet stiekem dat hij ook heel wat uurtjes in de bieb doorbrengt!

Maar donderdag, ik hoopte zooo dat ik hem zag! Rond 11 uur gaan we meestal koffie drinken in de koffie ruimte. Dus ik zat daar met een vriendin, zegt ze; ohh kijk wie we daar hebben! Ik draai me met een ruk om en daar was hij!! :grinning: nou ja even leuk gekletst, maar ik durfde niet echt iets te doen… Ik was super teleurgesteld in mezelf en toen had ik maar besloten hem te whatsappen… Ik stuurde echt een onzinnig verhaaltje met daarin de vraag of hij niet eens wat over zijn opleiding kon vertellen. Ennn hij zei: ja lijkt me super leuk, zullen we binnenkort een keer wat gaan drinken? (JEEEEEUJ!!!) Alleen ik vertelde dit dus aan mn beste vriendin, zegt ze: oh… weet je wel zeker dat hij niet meer die vriendin heeft? Beetje jammer he! maar ik ben blij!! :grinning:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/236928

Ik heb een blog gemaakt met Tips om de Friendzone te verlaten http://www.girlscene.nl/profiel/MissCherry/blog/8836