Oke meiden, jullie kunnen me enorm helpen, vind dat jullie altijd hele goede meningen hebben hihi!
De eerste keer dat ik J zag voelde ik meteen een kriebeltje in mijn buik. Maar ik had toen verkering met zijn huisgenootje en ik kwam er snel achter dat J al 3 jaar een relatie had. Toch was ik altijd gevoelig voor J en merkte ik dat we het onwijs goed met elkaar konden vinden. Onze persoonlijkheden sluiten heel erg op elkaar aan en we konden heel erg lachen samen. Maar nogmaals ik had een vriendje, hij een vriendinnetje en voor mijn gevoel was J onbereikbaar.
Nu is het al heel lang uit met mijn vriendje en is het ook alweer een tijdje uit met J en zijn vriendinnetje. Ik zie J nog heel vaak en dan merk ik iedere keer weer die klik en voel ik meteen gonzen in mijn maag… Ik vind J echt de perfecte jongen, maar nog steeds voel ik me niet goed genoeg voor hem… Ik zit er heel erg mee, want hij flirt best wel met me en komt altijd gelijk op me af als hij me ziet. Maar daar blijft het verder ook bij, grrr
Ik wil zo graag dat er iets gebeurd, duidelijkheid… maar aan de andere kant ben ik zo bang dat ik gelijk heb en dat ik hem niet waard ben en dat hij me een sukkel vind. Dus ik ben een beetje ten einde raad en loop de laatste dagen met een enorme steen in mn maag… wat moet ik doeeen!!!