actie ondernemen of niet?

Hoi meiden,
Ik werk nu sinds een jaar, en sinds ongeveer 4maanden ben ik verliefd geworden op een van m’n leidinggevenden. Ik zag hem eerst totaal niet staan, vond hem zelfs erg irritant, maar nu zie ik mij alleen maar z’n pluspunten. Vrijwel al m’n collega’s lopen hem ook helemaal af te zeiken, maar dat maakt mij ook helemaal niet uit want ik blijf hem toch wel leuk vinden.
We hebben ook wel contact enz. maar ik heb meer met de andere leiding, daar kan ik ook veel meer mee lachen. Maar als ik dan met een van m’n andere collega’s sta te praten komt hij zich er ook mee bemoeien. En als hij langsloopt kijk ik hem soms gewoon aan, en dan kijkt hij wel terug, maar dan kijken we zeg maar te lang elkaar aan. En een keer belde m’n baas op en dat vroeg zo of ik wilde werken, dus ik zei zo nouja ik goed. En toen vroeg m’n baas: jaa en … (die jongen) vind je wel leuk, en wil daarna wel met je uit! Maarja, mijn baas loopt me altijd in de zeik te nemen, dus ik denk niet dat ik dat serieus op moet vatten.
Dus ik weet gewoon niet wat hij wil en hoe ik dit verder moet gaan doen…
Ik moest dit gewoon even kwijt (niemand weet t) en hopelijk kunnen jullie me wijze raad geven wat ik met dit leuke gevalletje moet doen! Dankjewel alvast!
En oja btw, hij is 19 en ik 17, dus dat is het probleem niet:p

gewoon beginnen met soms een praatje maken?

Wat hierboven gezegd wordt

maak een praatje met hem, kijk hoe hij hier op reageert en zo zet je steeds een stapje verder, succes!

Ja, gewoon een praatje maken. :grinning:

Leer elkaar kennen en als je hem goed genoeg kent kun je buiten het werk afspreken