Actie ondernemen of niet?

Haha, dit is echt stom.
Ik ben 19, en ik ben hopeloos verliefd op een vriend van mijn broertje. Hij is net zo oud als ik, en als we elkaar tegenkomen zwaaien, lachen of kletsen we altijd even. Hij werkt hier in 't dorp in de supermarkt, en ik ga de laatste tijd dus wel íets vaker boodschappen doen dan normaal… (1x per week ofzo, dus valt mee…) Maar steeds kan ik iets niet vinden of is een vak leeg, en dan is hij de enige aan wie ik het kan vragen, dan voel ik me dus al vet stom…

Vorige week zondag zou hij met nog wat vrienden bij mn broertje komen, maar toen wassie dus ziek… En afgelopen zondag stond hij met vrienden te kletsen voor de kerk, en toen liep ik langs en volgens mn moeder keek hij wel héél erg lang:P ik zei uiteraard alleen maar ‘hoi’

En vandaag was ik aan het wandelen met mn moeder (soort natuurpad langs de provinciale weg) en toen reed hij langs met zn auto… en ineens trok hij vet hard op (stoerdoenerij?) en toen we op een andere weg liepen (weg terug) reed hij wéér langs, en zwaaide hij…

Maargoed: probleem is: Normaal zoek ik altijd contact via hyves ofzo… maar dat heeft hij dus niet :S en om nou aan mn broertje zn nummer of mns te gaan vragen… Iemand slimmere/betere ideeen om meer contact met 'm te hebben?
(uitgaan doet ie voor zover ik weet niet, hij gaat wel naar de JV enzo, maar daar ken ik zelf weinig mensen, alleen de vriendengroep van mn broertje…)

Alvast bedankt!

Gewoon vaak praatjes met hem maken, dan vraag je op gegeven moment of hij iets met je wil doen of je vraagt zijn nummer.

vraag je broertje maar om zijn msn. en laat de volgende stap aan hem over.

vraag hem om zijn msn/telefoonnummer!

Kun je niet op je broertje’s msn komen? Dan kan je daar zijn msn weghalen.

precies. gewoon als je broertje z’n msn aan staat zijn msn opzoeken. en hem dan gewoon toevoegen ;p

Heb van de week stiekem zijn hele lijst even doorgespit… En hij heeft dus ook geen msn :S

Hmm lastig dat hij ook geen msn heeft. Dan zou ik toch maar als je hem nog eens ziet en een praatje met hem maakt naar zijn gsm nummer vragen. Je kan het ook aan je broer vragen maar dat doe je misschien niet zo graag? Ik zou in ieder geval zoiets toch niet graag aan mijn broer vragen :grinning:

Hm, dan denk ik toch dat je aan zijn nummer moet zien te komen. En dat kan via je broertjes mobiel.

en anders okal weet je dat die geen hyves heb toch volgende keer vragen heb je hyves dan zegt ie nee oo en dan geef je je msn:P

zo deed ik van het weekend ook bij een jongen werkt wel