Acteren

Ik wil super graag in een film spelen, niet dat ik dat ooit heb gedaan. Mijn doel is nu gericht op figurantie, om mijn ervaring te vergroten. Natuurlijk zal ik het niet erg vinden als ik een grotere rol zou kunnen krijgen.

Het probleem is dat wij geen auto hebben. Dingen kunnen moeilijk bereikbaar zijn met de trein of zo. En vaak moet je nog terug komen. Hoe kan ik mijn ouders overtuigen dat ik er echt voor wil gaan zodat hij weet hoeveel het waard is?

Oja, en ik wil graag op een toneelschool in Rotterdam. Je hebt Hofplein maar dat is belachelijk duur (419 euro) voor een jaar. Ik zat daar vroeger op maar ik vond de zang niet leuk (Ik zat toen in groep 5) en ben ervan af gegaan. Nu zijn mijn ouders bang dat ik het weer niet leuk vind. Weet er iemand in de buurt van Rotterdam een goedkopere optie dan Hofplein? Graag iemand die daar een goede ervaring van heeft.

Alvast bedankt

Heb je geen familie/vrienden/kennis die zo lief zijn om jou ergens heen te brengen met de auto? Verder zou ik geen goedkopere optie voor je weten, misschien kunnen jij en je ouders een deal maken, dat jullie allebei de helft betalen.

Ik woon in Zwolle en daar had je de Muzerie, een soort school voor de kunsten. Maar dat heb je vast ook wel daar ergens? Ik denk wel dat lessen duur blijven, omdat je vaak in een redelijk kleine groep zit etc. Maar ik kan het je wel echt aanraden, je leert er heel veel en door deze ervaring sta ik nu ingeschreven bij 2 castingbureau’s

Je kunt ook gewoon ipv met de auto, zelf reizen met de trein.
Soms krijg je zelf ook een reisvergoeding. :’)
Figuratie verdiend echt goed!
Mijn zus heeft een rol gekregen voor een film, als zombie.
Ze moet daar gedurende de 3 dagen aanwezig zijn, en krijgt 100 euro per dag voorgeschoteld.

Weet iemand hoe je goede castingbureau’s vind?

Ja moet je even bij Google zoeken, maar goede bureau’s (ook streng) zijn Kemna, OiMundo en Moeder Anne