Acteren

Hee welke jongen? Maar… Ciske de Rat is allang afgelopen :pensive:

Als je geen talent hebt, zou je misschien best eerst een aantal jaren les volgen. Je moet wel kunnen acteren voor je in dat wereldje terechtkomt. Dan kun je later audities gaan doen

I know ^^ Ik weet zijn achternaam niet. Hij heet Dennis met zijn voornaam en hij speelde die jongen in de rolstoel.

Goed zijn. Lijkt me logisch eigenlijk.

Ik wil acteren als hobby houden, een uitlaatklep. Als ik er mijn werk van maak ben ik bang dat ik er geen plezier meer in heb na tegenslagen. En bijna elk meisje wil actrice worden, dus je maakt geen enkele kans. Talen zijn mijn sterke kant, dus ik ga daar liever iets mee doen.

shootingstar, oke die ga ik onthouden. dankjewel!!

wauw me vertrouwen dat ik misschien toch gewoon mijn grote passie moet gaan volgen is net de grond in geslagen door ladyyellow. Het klopt wel wat ze zegt :frowning_face:

Daar heb je wel heel erg gelijk in… Maar ik heb wel het gevoel dat je bij acteren op het toneel een héél klein beetje meer kans maakt dan voor anderen.
En ik wil ook iets met talen gaan doen, dat is wel mijn hoofddoel (:

Up! Dit topic is een beetje dood volgens mij. Maar ik ga dit jaar weer terug naar theaterschool dus daar heb ik heel veel zin in! (heb al eerder op diezelfde school gezeten maar ben er toen tijdelijk tussenuit gestapt) En ik ga binnenkort weer figureren in wat series en zo, maar ik zou toch graag proberen om wat hogerop te komen en heel veel ervaring op te doen dit jaar zodat ik grotere kansen krijg voor grotere rollen. Ik heb me bij een paar castingbureau’s ingeschreven en nu zie ik wel wat er gaat gebeuren (: Hebben jullie misschien nog tips? En nog meer mensen die gaan auditeren en zo ja waar? (:

Theatersport is leuk ^^
Ik zing ook heel veel, maar ik wil er later niet mijn beroep van maken ofzo. Het is een grotere droom van mij om tolk te worden in China of Japan dan actrice/zangeres te worden. Al lijkt het me wel geweldig om elke dag te kunnen en mogen doen wat je het allerleukste vind.
Maar ik ben er, net als ladyyellow bang voor dat ik er geen plezier in meer zal hebben… En dat wil ik niet.

Ik zou ook graag op acteerles willen, maar ik durf het van de andere kant niet haha. :flushed:

acteren lijkt me super leuk!
heb nooit echt toneel les ofzo gehad maar ik heb op school 2 musicals gehad en dat vond ik super leuk om te doen!