acteer audities!

heey!
zo een onderwerp als dit zal er vast wel zijn maar ik heb het nog niet gezien.
Dus sorry als hier al topiys over zijn maar dat wist ik niet!
oke dan nu mijn vraag :slightly_smiling_face:
waar kan je acteer audities doen? ik vind het wel leuk om te doen dus vandaar:)
weten jullie ook goede sites ervoor?
ik hoop op antwoorden!
xx renske

jaa dat vraag ik me nou ook af!!..want ik wil ook een keer een auditie doen:) dus goed topic! :wink:

woow dit is echt vet eng…opeens zegt zo’n meisje op msn dat ze op een auditie site zit O.o…echt vette toeval… http://www.auditieforum.eu/ dat is de site…:wink:

Super dat forum, zit er zelf al een hele poos en heb al een rolletje in een videoclip bemachtigd :grinning:

super dank jewel!
trouwens wat cool dat je in een videoclip het gespeeld!
xxx renske

Ik wil ook zo’n workshop doen!

Zijn er hier geen mensen die dat al gedaan hebben en kunnen vertellen hoe dat was?:face_with_raised_eyebrow:

www.shootingstar.nl

Ga nu figureren in SpangaS , opnamen van die videoclip waren súper :grinning: Sta ook bij meerdere castingbureau’s ingeschreven en meerdere audities zijn lopende :wink:

wat voor video clip??

mm inschrijvingen voor radeloos zijn bezig heb je daar wat aan?

handig topic! ik wil ook wel eens meedoen aan zoiets! lijkt me leuk!

nou, dan kan je worden uitgenodigd voor de audities en als je daar doorheen komt mag je meespelen in de film die ook in de bioscoop gaat draaien :wink: dat heb je er aan.

Heb me opgegeven voor Radeloos, de eerste dag dat het kon haha zat er een week naartoe te kijken :stuck_out_tongue:
Weet iemand in welke krant je audities kunt vinden ?

ik heb ook ingeschreven voor Radeloos :stuck_out_tongue: maarr je kan op shootingstar.nl kijken daar staat meestal wel wat of inschrijven bij casting bureaus (moeder anne) want volgens mij is er niet echt een krant voor meer internet enzo tenminste dat zei een actrice tegen mij… castingbureaus zijn denk ik het handigst :wink: succes ^^

Ja ik sta al bij heel veel ingeschreven (castingbureau’s) en in meerdere dingen gefigureerd/gespeeld. Maar iemand zei laatst dat een bepaalde krant (volkskrant geloof ik) ook soms audities erin had. En moeder Anne moet je voor betalen is het niet ?

Maar moeder Anne casting kost toch geld?
En auditieforum.eu toch ook?
is er niet een castingbureau dat gewoon gratis is?!

up

www.casting-forum.be

gratis, audities van Nederland & België

zeker lid worden!

ga naar een toneelschool?
die kijken of je talent hebt
en sturen je door.
;d;d

tip; typ in bij google toneelschool + je profincy of je woonplaats.

succes <3