Acrylnagels

Hello girls!

Ik ben bezig met het volgen van een cursus voor het zetten van acrylnagels. Het is de bedoeling dat ik zoveel mogelijk oefen, dus ik zoek mensen die interesse hebben in acrylnagels. Ik vraag er wel een vergoeding van 20 euro voor, want als ik het gratis ga doen heb ik straks geen geld meer over om de benodigdheden te kopen. Je bent normaal zeker 50 euro kwijt (bij mij in de buurt dan), dus ik vind het wel een redelijke prijs. Ik heb volgende week een meisje waarbij ik nagels kan zetten, dus dan kan ik even mooi een foto van voor en na laten zien. Heb je interesse en woon je in de omgeving Leiden, stuur mij dan een mailtje: isavdhoek@mobileemail.vodafone.nl. Vragen kun je altijd stellen!

Groetjes, Isabel

Voor (let niet op die roze plekjes, was gevallen met de scooter en heb er lelijke plekken aan overgehouden):

http://img846.imageshack.us/img846/5808/nagels.jpg

Na:

http://img233.imageshack.us/img233/9039/nagels1.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/2948/nagels2.jpg

ik woon in leiden dus ik ga er over nadenken!

moet je die nagels ook bij blijven houden? ja toch?

Is ¤20 niet best wel veel? :’)

Maar ik woon in België, dus ja.

@Johannah
20 is naar mijn idee zelfs redelijk goedkoop! In de meeste salons betaal je zeker 50 euro. Dit is uiteraard alleen voor de 1ste keer, want dat is het meeste werk en kost de meeste tijd.

@O216
Ja ze blijven lange tijd zitten en om de zoveel tijd laat je ze opvullen omdat je eigen nagel dan weer gegroeid is. Als je ze zat bent kan je ze er altijd afweken (dit zal niet zo prettig zijn hihi). Je hebt een speciaal vloeistofje waarmee je het los kan weken. Let me know!

^ Bij de meeste salons betaal je tussen de 20-30.

----

@Notsotall
Hmm ik heb hier rondgekeken en het erover gehad met degene die mij deze cursus geeft en die zegt heel wat anders. Het ligt ook wel aan het materiaal dat ze gebruiken en ik weet dat gel ook weer een tikkie goedkoper is dan acryl. Maar goed, iedereen zal dan voor zichzelf moeten beslissen of 20 euro het waard is of niet.

Je moet ook wel denken dat je nog in opleiding bent. Ik betaalde bij een professioneel iemand die dat op haarzelf deed ¤20 voor eerste keer, bijwerken ¤10.

^ Okee, ik woon trouwens ook in Arnhem, dus ik ga het niet doen (:
Maar een paar van mijn vriendinnen hebben het bij een best goede salon laten zetten voor ¤26. Maar misschien was het minder goede kwaliteit, want dan was er na een week wel 1tje afgevallen.

Ja dat is waar, maar ik ga mee in wat mijn docent zegt. Ik probeer er 20 voor te krijgen en er kan altijd wat mee gesjoemeld worden. Het blijft handarbeid en ik neem er zeker 2 uur de tijd voor. Ben daarbij ook echt iemand die heel precies werkt en dus zeker z’n best doet om een zo’n mooi mogelijk resultaat te krijgen. Ik heb zelf ook een keer nagels laten zetten voor 15 euro, maar deze vielen er al na 2 dagen af. Ik weet dat deze heel lang blijven zitten dus dat lijkt me toch wel een pluspuntje.

20 euro is voor acryl echt niet zoveel hoor, hier is het meestal 40-50 euro

ooh ik wil het wel alleen ik woon helemaal boven in in noordholland dus ik weet niet of mijn moeder zin heeft om te rijden(A) maar ik zal het even vragen!

maar ik heb echt hele korte nagels van mezelf omdat ik nagel beet en ze altijd afbreken als ze nog niet eens een klein beetje lang zijn maar kan het dan ook? :blush:

20 euro is gewoon een redelijk normale prijs voor als je het in een salon laat zetten…

Om even te voorkomen dat hier straks een hele discussie over de prijs komt, ik blijf bij 20 euro. Als je ervoor kiest om de nagels bij mij te laten zetten en achteraf niet helemaal tevreden bent (wat ik natuurlijk niet hoop), kunnen we altijd wat schuiven met de prijs. Ik wil tenslotte zoveel mogelijk oefenen en je zo tevreden mogelijk maken met het resultaat. Niet vergeten, het is echt veel werk en de producten waar je mee werkt zijn zeker niet goedkoop en al helemaal niet als je met goede kwaliteit werkt.

Normaal kost acryl nagels veel meer hoor, 20 euro is spotgoedkoop.

Maar ik heb het al eens gedaan voor 20 euro en ze lagen de dag erna er allemaal af. En de dag erna weer. En toen waren m’n nagels zo erg beschadigd van al dat vijlen dat ze nu nog steeds aan het helen zijn. Buiten dat ben ik meer fan van gelnagels dan acryl.

Uhm sorry… maar zo lijkt het meer ik wil mijn cursusgeld terug verdienen topic…

Ik denk dat het echt aan degene ligt bij wie je het hebt laten doen? Het meisje waar ik op oefen loopt er nu al 3 weken vrolijk mee rond… Ik ga naast acrylnagels ook gelnagels zetten, maar voorlopig hou ik het alleen bij acryl.

Haha kan me voorstellen dat je dat denkt, maar dat is het echt niet. Ik vind het leuk om te doen, maar het is ook wel bedoeld als een soort van ‘bijbaantje’.