acrylnagels (???)

hee mensen van het goede leven, ik heb wat vraagjes over acrylnagels.

je kan natuurlijk bij de kruidvat etc. van die opplakdingen kopen, maar die bedoel ik niet.
zit erover te denken om dus acrylnagels te laten zetten, maar krijg van veel mensen te horen dat het best kan tegenvallen.

hebben jullie er ervaring mee, en is het een aanrader of niet? voor- en nadelen?

EN: ik speel ook gitaar, hebben jullie daar ervaring mee? lijk mij niet zo’n goede combinatie…maar weet het niet! tell me :wink:

Voordeel: Het ziet er geweldig, mooi uit.
Nadeel: Als je een paar keer er achter haken blijft, gaat hij er al snel af.

upje

kom op mensen, haha

Ik heb acrylnagels.
Ben er wel tevreden over =) nog nooit last van gehad ofzo.
Je moet ze wel optijd op laten vullen anders ziet het er lelijk uit ;p

Ik heb 2 jaar acrylnagels gehad en was er super tevreden over heb er nooit problemen mee gehad en in die 2 jaar 1 keer een nagel eraf gehad… en heb later nog een keer gelnagels gehad maar die bevielen mij totaal niet had er elke week wel 1 af. Wel een tip als je voor het eerst acrylnagels heb doe ze dan niet te lang want je moet er wel heel erg aan wennen met dingen vast pakken enzo

ik heb ze ook gehad, zijn opzich best mooi maar ik had hele glimmende en dat was weer minder. maar als je die dingen van je nagels haalt zijn je hele nagels kapot. ze gingen er btw niet snel af! het is te doen

en hoe lang duurde het bij jou voordat je nagels weer gezond waren?

eeuh 2 maanden ofzo :astonished: best wel lang dus

ik raad het niet aan… tis leuk voor een feestje ofzo maar je nagels raken beschadigd door de lijm. vriendin van me heeft het gehad en twas echt ranzig, ze kon gewoon haar nagel plooien en indrukken enzo omdat hij helemaal soepel was geworden.

Hay

ik heb op die moment acryl nagels
moet ze alleen weer opgaan vullen want ze zitten er nu al 5 weken op en er is nog geen 1 nagel afgevallen… dus ik raad het wel aan hoor.