Acrylnagels?

Ik hoorde laatst van een meisje dat ze toen ze haar acrylnagels had verwijderd haar hele nagels kapot waren, hebben jullie hier ervaring mee? ik wil namelijk zelf ook acrylnagels gaan gebruiken/maken :wink:

Ik zou er niet mee beginnen. Het is wel mooi maar je verliest er altijd wel eentje en die er terug laten opzetten kost dan ook weer geld.
En het zou me niet verbazen dat het je nagels kapot maakt, ze krijgen ook geen zuurstof meer onder dat laagje.

Het maakt je nagels inderdaad erg zwak zodra je ze er weer afhaalt. Dus als je nu redelijke goeie nagels hebt zou ik ze gewoon wat beter gaan verzorgen ipv aan de acrylnagels te gaan.

Bij de meeste nagelstylistes zit er wel een ‘garantie’ op, dus als er binnen zoveel weken een of meerdere kapot gaat, dan word hij er gratis weer opgezet.

Ik zet zelf ook acryl nagels, ze heeft ze er waarschijnlijk afgetrokken of gebeten, want dat is zeker niet goed voor je nagels je moet ze met acetone 100 % pure verwijderen dit kun je gewoon mee krijgen wanneer je je nagels laat zetten (teminste bij mij wel). succes ermee en het is zeker de moeite waard om ze te laten zetten alleen dus niet eraf peuteren.

Als je ze er niet af peuteld gaan je nagels ook niet de vernieling in,
Mijn buurvrouw doet het,
En ik krijg altijd gratis (omdat ik testpersoon was tijdens haar cursus/opleiding).
Bij mij blijven ze met 1 ker bijwerken zo 8 week zitten,
En dan nog zijn mijn nagels helemaal goed :slightly_smiling_face:

Ik zet zelf gelnagels, en ook regelmatig bij mezelf… en ja, het beschadigt mijn nagels wel als ze weer eraf zijn.