Acrylnagels zelf zetten

Hey,

Heeft iemand hier ervaring met zelf acrylnagels zetten? Ik wil heel graag acrylnagels, maar ik vind het te duur om het elke maand bij een salon te laten doen. Nu heb ik al een beetje op internet gezocht en heb wat pakketten gevonden. Heeft iemand ervaring met een bepaalde site, hoelang het blijft zitten en of je het aan raad?

Hierzo! Als ik het bij mezelf doe blijft het ongeveer een week of 2 zitten. Niet heel lang, maar mijn setje was dan ook best goedkoop. Ik raad wel echt aan om een elektrische vijl te kopen (met van die cilindervormige vijltjes) omdat als je met de hand vijlt je echt immens lang bezig bent om het nog een beetje netjes te krijgen.

Waar heb jij al je spullen gekocht?

Dat lijkt me nog best wel moeilijk, zelf zetten. Maar als je denkt dat je het netjes kunt, kun je het proberen.

Ik ken best wel veel mensen die het zelf doen alleen het is wel lastig. Ik raad je aan eerst een tijdje te oefenen op nepnagels. Je moet ook wel goed zijn met je linkerhand.

Lees je goed in. Ga voor een gemiddeld geprijsde kit en geen chinese goedkope troep want daar zitten vaak schadelijke stoffen in. En zorg voor goede ventilatie in je huis/kamer terwijl je het zet.

Alles kan natuurlijk. Maar besef wel dat je met erg chemisch/giftige stoffen aan het werk bent en dat het ook zeker niet voor niks is dat hier dure cursussen voor zijn.
Zorg iig voor een goede ventilatie, ook is het erg moeilijk dus je zult zeker moeten oefenen.

Bedankt voor jullie reacties!