hee hoi,
ik heb twee week geleden acrylnagels laten zetten… maar de gene die bij mij de acrylnagels heeft gezet heeft ‘geen tijd’ om ze te verwijderen, best raar maar goed (ze is wel echt nagelstyliste trouwens).
maar ze zei tegen mij dat ik ze zelf wel kon verwijderen met aceton, alleen nu heb ik wat vragen:
[b]1. is het wel verstandig om het zelf eraf te halen? (blijven er bijvoorbeeld geen restjes acryl zitten?)
-
aangezien zij bij het zetten van de acrylnagels heel veel heeft gevijld, zullen je nagels dan heel lelijk zijn als je ze zelf verwijderd?
-
kan ik ze eventueel in een andere nagelsalon laten verwijderen of verwijderen zij ze alleen als je ze daar ook hebt laten zetten?
-
ik heb gehoord dat je nagels na het verwijderen van de acryl superdun zijn, maar is het dan verstandig om er een nagelverharder op te doen? want je nagels hebben dan al een aantal weken geen ‘lucht’ kunnen krijgen, dus ik vraag me af wat er dan gebeurt als je er meteen weer nagellak op doet… hebben ze met nagellakverharder dan wel de kans om weer dikker te worden?[/b]
ik hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt,