acrylnagels/nep nagels laten zetten iemand ervaring/tips?

Heeee meiden,

Ik ben totaal niet bekend op het gebied van nagelverzorging. Maar ik heb echt stompjes en wil moooie lange verzorgde nagels. Ik las iets over acrylnagels, wat houd dat precies in? En kan iemand mij vertellen hoe duur dit is en voor lang etc etc.
Heb ook internet al gezocht maar ik word er niet veel wijzer van haha.

Liefs x

volgens mij… (weet ik niet zeker) maar zijn gelnagels beter,
dat is rond de 30 a 40 a 50 euro… ligt eraan waar je het laat doen.
en je om om de zoveel weken weer je nagelslaten opvallen… dan dat is dan goedkoper dan je nagels erop te laten zetten…

zoals je hoort, heb ik er ook niet echt verstandvan haha

http://www.beautyinnederland.nl/content/579/823

gaat over gelnagels en acrylnagels

Bedankt voor je link, ik zal is eventjes gaan kijken!

Haha, ik heb toevallig net vandaag gelnagels laten zetten, moet er ng aan wennen, het typt best moeilijk zo. Had eerst ook van die stompjes!
Ik vind ze erg mooi gelukt! Het kostte 27.50 en ze zei dat ze nagelbijters de eerste paar maanden om de twee weken liet terugkomen(dan zijn de nagels dus serieus al weg bij nagelbijters…), daarna elke 4, mocht je het willen.
Meer info nodig?

Zou je eens iets meer informatie willen geven over gelnagels? Ik heb namelijk bijna altijd acrylnagels, alleen gaan deze op de een of andere manier toch vaak kapot bij mij.

Hey girls!
Ik heb al jaren gelnagels en kan niet meer zonder!
Een vriendin van mn moeder heeft acrylnagels en naar het schijnt kan je daar minder mee doen en zijn niet zo flexibel, breken dus sneller.
Met gelnagels kun je heel veel kwa versiering enz :slightly_smiling_face: ik laat ze om de 3-4 weken bijwerken

Okee! En hoeveel kosten gelnagels dan? En het bijwerken elke 3-4 weken?

Ik heb wel eens acryl nagels en die blijven bij mij heel lang zitten :slightly_smiling_face:

Kosten kosten? Tell meeee!!

Ik betaalde daar 30 euro voor. In almere

Ik ben al bij verschillende gegaan betaal nu 35 euro, in sommige nagelstudio’s 50-60. Er zijn altijd goedkopere bv mensen die dat thuis doen ipv een studio, da’s veel goedkoper!
Valt te zien of je nagels snel groeien, mijn groeien snel dus ik laat ze om de 3-4 weken bijwerken :slightly_smiling_face:

Mascha had een artikel over gel- en acrylnagels dus misschien is dat wel handig! http://www.beautygloss.nl…acrylnagels-en-gelnagels/

k zeg alleen au au. ik heb acryl nagels en heb me nu gestoten het bloedde als een rund en er zit nu een snee in. maar het hoeft niet altijd natuurlijk. ik heb ze voor 25 euro laten zetten maar ze groeien snel uit.