acne op rug.

Hoi, ik heb heeel erg last van acne op me armen en klein stuk op me rug, en het probleem is dus dat ik geen topjes of jurken aan durf te doen want ik heb ook heeeel erg last van acne op me gezicht en daar wordt ik al mee gepest… Maar wat vinden jullie, moet ik gewoon topjes aan doen of kan ik toch beter t-shirts blijven aantrekken?
Ik slik trouwens de diana pil voor me acne op me gezicht sinds februari en ik ga deze week weer naar de huisarts om hopelijk over te stappen naar een andere
pil, dus ik vraag dan ook wel iets voor op me rug…
En helaas dekt me haar het niet :frowning_face: pleas help!

Ik zit met hetzelfde probleem :frowning_face:
Op m’n gezicht en boven op me rug / nek.
Ik weet het ook niet, sorry ! :frowning_face:

(Persoonlijk zal ik ff t-shirts blijven dragen en w8en op huisarts :frowning_face: )
Veel suc6 !

ik zou gwn dragen wat je wil je gaat toch niet in witer kleding lopen omdat een stelletje sukkels je uitlachen

fuck haterzz

Ik heb het ook, maar waarschijnlijk minder erg.
Ik slik nu gewoon een normale pil (geen flauw idee hoe ie heet) en het is ook wat rustiger geworden, ik heb daarom ook de pil genomen.
In de zomer draag ik gewoon tank tops enzo, omdat bijna niemand me dan ziet. Maar bijvoorbeeld naar school draag ik ook gewoon t-shirts omdat ik bang ben dat mensen het zien, maar wanneer het allemaal rustiger/minder is draag ik gewoon tanktops. Maar, je moet gewoon dragen wat je wilt! Want wie let er nou de hele dag op je acne?

Nog veel succes!

ga als je thuis bent met je rug in de zon zitten / liggen, dat helpt veel. En gewoon een middeltje voor je rug helpt ook al wat.
Als het wat minder is kun je wel topjes aandoen, maar ik deed altijd iets aan waar je het wel minder bij zag. (heb er nu geen last meer van).

Ik heb ook last van acne op mn rug maar ik draag gewoon wat ik wil dragen. Ik heb er altijd minder moeite mee gehad als in mn gezicht, want het is maar mn rug en ik mag hopen dat mensen niet de hele dag naar mn rug gaan zitten staren. En als ze er moeilijk over doen zijn ze gewoon facking dom.

Dat helpt voor een paar weekjes, want er komt als het ware een ‘extra’ stukje huid omheen. Maar dan over een paar weken krijg je het weer (en soms meer).
Maar als je in die paar weken een topje wilt dragen, kan dat natuurlijk!

ik heb het ook, en daardoor op men 12e gewoon een tijdje geen hempjes durfen
dragen. Nu doe ik wel hempjes enz. Je moet dragen waar jij jezelf fijn bij voelt!

Wat je btw ook kan gebruiken voor je rug is benzoylperioxide, (gewoon bij de apotheek voor 3 euro ofzo) bij mij is het daardoor een stuk rustiger geworden!
Succes!

.

Ik heb dat ook, op mijn 13’e droeg ik ook wel gewoon hempjes maar veel meer t-shirtjes om dat ik me gewoon schaamde ofzo , nu ik 14 ben denk ik ‘’ fuckit, ik ga mezelf niet verbergen voor anderen ‘’ , eerst kreeg ik commentaar maar na het een keer gezegt te hebben of 2 keer, weet iedereen het wel.

in de zon ermee!

Niet in de zon! Ik was vorig jaar op vakantie in Turkije, toen ik erheen ging, had ik het een klein beetje. Het werd alleen maar erger! heel me rug en schouders zaten eronder! Het was over omdat ik naar de dermatoloog was geweest voor speciale crémes, heel de winter was het weg :wink: Nu de zon weer schijnt komt het weer terug!!

[i]zinkzalf smeren : )

wacht er is een topic over eventjes zoeken hoor[/i]

http://forum.girlscene.nl…en/list_messages/191779/0