Acné model Hogeschool Utrecht

Ik ben 1e jaars student huidtherapie aan de hogeschool Utrecht, en ben voor mijn tentamen in maart op zoek naar iemand die als model wil dienen voor mijn acnetentamen op de hogeschool van utrecht, te utrecht.
Het hoeft niet alleen in het gezicht, rug en decolleté mag ook.

Voor de tentamendag zijn 2 donderdagen t.w. 17 februari 2011 14.00 - 17.00 uur en 10 maart 2011 14.30 tot 17.30 uur om alvast te oefenen/behandelen.

Na tentamen krijgt u een vergoeding en kadootje en u bent 3x behandeld.
je kunt me mailen op weber600@telfort.nl

Heb geen acné, wel handig voor de meiden die het wel hebben en dus een gratis behandeling krijgen! Succes met je tentamen hé!

Utrecht is een beetje te ver voor mij…

ik heb alleen geen acné…

upje!

Hoe erge acne moet je daarvoor hebben?

als t dichterbij was geweest…
up^^

Als het dichterbij was geweest, had ik het misschien gedaan. Up!

ik heb niet hele erge, het grote probleem is alleen dat ik eraan ga zitten en dat er dan gelijk korstjes op komen

ik heb geen acné maar ik denk dat het wel leuk is voor de mensen die het wel hebben. komen ze misschien nog op goude camouflage ideeën ofzo hihi. succes met je tentamen X

Ik heb geen acné meer, die tijd is gelukkig voorbij.

same here. ik was wel echt het perfecte acne model geweest. gelukkig bestaan er dermatologen.

dank je wel

Het hoeft niet heel erg te zijn je kunt me mailen op weber600@telfort.nl

dank je wel

ik heb acne, ben alleen op donderdag pas om kwart over 3 uit. & vind het niet echt fijn om zonder foundation op centraal te lopen. haha

Foundation is geen probleem dat wordt gewoon eerst gereinigd voordat we beginnen maar de tijd is wel een probleem, jammer maar bedankt voor je reactie