Acne Littekens

hee
ik had eerst best veel pukkels, maar dat is nu bijna over. Maar nu zitten er allemaal littekens en putjes.
En ik wil daar echt vanaf want dat is echt zo lelijk.
Hebben jullie tips ? En help het ook ?
Er staat een foto op mijn profiel als je het wilt zien, want ik weet niet hoe ik die foto hier moet plaatsen.
Op die foto zie je bovenaan paarse putjes zitten en eronder rode littekens
x

ik heb het ook :frowning_face:… helaas weet ik ook niet wat we moeten doen…
ik heb ook veel vlekken van expuisten… het blijft rood enzo…

Heb je er veel aangezeten toen je het had?

Ik heb je foto bekeken, en ik heb precies hetzelfde!
Het is zoo lelijk! En ik krijg het ook niet goed verstopt zeg maar :frowning_face: weet iemand een goed middeltje hier tegen?? Help onnss!
xxx

joepie hier weer iemand die dat heeft:$
al dat uitknijpen werpt nu z’n ‘vruchten’ af

nou, ik heb er niet aan gekrabt enzo,
maar ik had iets van de dokter gekregen en door dat spul kwam het denk ik
help ons :cry:

Ik heb dat ook gehad en toen ben ik naar de dermatoloog geweest en die heeft me doorgestuurd naar een huidarts.
daar kreeg ik 6 weken behandelingen.
elke week moest ik daar naartoe en kreeg ik iets op me gezicht wat heel erg ging branden, daarna kreeg ik een hele rode/witte huid en allemaal wondjes …
ook moest ik in die 6 weken met iets smeren waardoor je huid gaat schilferen, er ontstaat zo langzaam aan een nieuwe huid.

geen idee hoe het over kan gaan, maar volgens mij gebeurt dan vanzelf.
miss. heeft nivea young er iets voor? ga anders even bij de etos kijken, en bij de tuinen hebben ze er misschien ook iets voor, dat kan je even vragen als je dat ‘durft’.
en om het onzichtbaar te maken kan je foundation gebruiken, maar das niet zo goed voor elke dag als je nog zo jong bent.
dus ik zou een olievrije concealer (vraag even bij de etos, en test ook of de kleur goed is) (ik gebruik D’un coup de pinceau van Bourjois Paris) gebruiken.
En als je het dan nog een beetje ziet kan je erboven op een beetje camouflagestick gebruiken (die hebben ze ook bij de etos van bijna elk merk en kleur.)

hoop dat je er wat aan hebt.:wink:

Heel erg bedankt! Ik ga bij de Etos van alles vragen!
Joyce, veel succes! Hopelijk zien we het hierna niet meer!

Ik denk dat crempjes enzo niet zullen helpen, denk dat het echt het beste is als je naar een huidarts gaat! die kan je het beste advies geven

misschien kun je een tijdje PCLE-creme van biodermal proberen?
Is wel vrij prijzig, maar heeft bij mij wel goed geholpen. Ik had zelf niet zoveel littekens ofzo, maar wel een paar en meer rode plekjes. Nu is mijn gezicht veel egaler. Maar goed ik weet natuurlijk niet of het bij iedereen zo goed werkt.
Het is wel speciale creme die je huid helpt herstellen. Moet je maar even kijken op de verpakking.
X

P-Cl-E creme heet het, sorry. Van biodermal dus.
Dit staat op het potje: Ondersteunt het natuurlijk herstellend vermogen van de huid.

En ze hebben ook speciale Litteken creme, misschien is deze dan nog wel beter voor je!

Een intensieve rijke huidcrème, om de zichtbaarheid van littekens te helpen verminderen. Te gebruiken bij zowel nieuwe als oude littekens.

* houdt de huid met littekenweefsel zacht en soepel
* ondersteunt het natuurlijk herstellend vermogen van de huid
* de doorbloeding van de huid wordt gestimuleerd door regelmatig de huid te     
   masseren met Litteken Crème
* regenererend
* intensieve hydratatie
* neutraliseert de schadelijke effecten van vrije radicalen

Hopelijk heb je hier iets aan!