Acné littekens

Hoi iedereen!

Wanneer ik ongesteld ben, krijg ik af en toe een puistje rond mijn neus/mond. Ik heb meestal de neiging om het open te krabben, ik doe het echt niet met opzet, het gebeurt gewoon! Ik houd er een lelijk bruine vlek (vorm van een rondje) van over rond mijn mond. Heeft er iemand misschien een idee hoe je er van af kan geraken? Of is er gewoonweg geen oplossing ? :frowning_face: En btw, ik gebruik geen foundation op mijn gezicht, bedekken is dus geen optie.

Iemand ideeën?
Bedankt!

Heb ik ook last van.
up

Bio oil? In de zon gaan zitten? Het trekt wel weer weg.

Ik ook, de laatste tijd krab ik ze zoo vaak, heb er wel spijt van, zit vol littekens nu :frowning_face:

wachten tot het weer weggaat.

je moet amandelolie derop doen! niet dat dat bij mij het geval is maar mijn mama zei dat het goed is voor littekentjes enz…

bio oil schijnt inderdaad heel goed te werken

Daar heb ik ook last van gehad.
Het is vanzelf weggegaan, het duurt alleen wel even.

bio oil, of iets van dat soort creme. Moet je maar even naar de drogist gaan, hebben ze genoeg hoor :wink:

jaa…daar heb ik zelf ook last van… :frowning_face:
ik smeer nu de laatste tijd cacaoboter (créme of olie) op m’n littekens. het werkt goed!

Biodermal littekencrème <3

Bedankt voor de tips, ga ik zeker uitproberen! x

bij mij werkt die voor geen meter! mn huid word er alleen maar vet van waardoor ik juist weer nieuwe puistjes krijg >.<

Bij mij werkte het juist heel goed, maar dat is per persoon verschillend natuurlijk
Je zult het uit moeten proberen

Als je echt heel erg last van hebt, moet je eens langs de huisarts gaan die kan je doorverwijzen naar een huidtherapeut (ik doe de opleiding) die kan namelijk wat dingen doen om de littekens minder te maken. zoals micro-dermabrasie (moet je maar ff op internet opzoeken wat het is (www.huidtherapie.nl)

nou wees blij dat jij maar af en toe last van een puistje hebt…
ik heb zelf ook me voorhoofd als je heel goed kijkt dan zie je van die kleine stipjes en dat komt ook van littekentjes van puistjes en dat zit er echt al een jaar ofzo ;s

Waar kan je die bio-olie kopen en hoe duur is het ?

=) x

o, gewoon bij de drogist lees ik net daarboven
hoop dat et weggaat! =(
x

o, gewoon bij de drogist lees ik net daarboven
hoop dat et weggaat! =(
x