Achterop een fiets zitten?

Ik vraag me af of ik nou echt de enige ben die niet bij iemand achterop een fiets kan blijven zitten, op de een of andere manier lukt het me nooit :’)

En dat is vaak echt onhandig, net zoals morgen spreek ik met een jongen af na school, ik vertel ht hem vanavond maar gewoon voordat er morgen een val partij plaatsvind (:

Ben ik de enige of zijn er meerdere?

XXX’

Wat lukt je er niet aan?

Ik voel je pijn, mij lukt het ook nooit :’) Ik flikker er altijd af :’)

Had ik eerst ook :3
Maar na een aantal keer vallen en opstaan lukt het me eigenlijk wel prima, bij mijn vriendinnen en mijn vriendje dan, niet bij mensen waarbij ik het niet gewend ben :"D

ik heb er ook moeite mee er kwam een zenuw klem toen bij het fietsen toen zat ik ook achterop en toen ging hij afstappen plurde ik zo vn de fiets af en toen kon ik niet meer opstaan

Haha ik heb daar nooit last van gelukkig.

Ik kan er al geeneens opkomen, dan moet de fiets eerst helemaal stil staan hahaha

Ik heb altijd last met er afspringen, dat je enkels een soort van stroomschootje krijgen ofzo.
Maar met er op zitten heb ik er geen last van. Wel een paar keer er bijna van af gevallen, though, maar dat lag niet aan mij :’)

Wat lukt je er niet aan?

Ik kan er wel opzitten, maar niet zo lang. Het doet dan echt pijn om de hele tijd mijn benen omhoog te houden :stuck_out_tongue:

haha, ik vind het altijd heel eng, maar blijven zitten lukt wel ;p

ghehe ik kan dat ook echt niet. en mensen kijken me echt raar aan als ik met één been aan elke kant ga, blijkbaar zitten alleen jongens zo & horen meisjes met twee benen naar de zijkant te zitten hahaha.
Oh en ik kan zelf ook niet met iemand achterop fietsen, dan pleuren we gelijk om :’)

Het erop gaan zitten lukt niet, als ik er op ga zitten terwijl de fiets stil staat dan vallen mijn vriendinnen en ik altijd meteen om, en neeh ik ben niet zwaar :’) totaal niet.
En er op gaan zitten terwijl er al gereden word… neeh lukt ook gewoon niet.
Heel raar en lastig :’)

Je bent niet de enige…

Ik heb een soort achterop fiets zitten trauma :grinning:

Oh, ik zit sowieso ook altijd met een been aan elke kant, anders kieper ik geheid naar achter :"D

ik heb juist last met erop springen, dat lukt mij echt niet
mja, laatste keer dat ik bij iemand achterop zat is ook alweer 4 jaar geleden ofzo :’)

Hmm vervelend! Ik kon het eerst ook niet, maar wat bij mij heel erg hielp is dat ik op de onderkant van m’n bovenbenen ging zitten, niet op m’n kont. Ik dacht namelijk eerst dat het zo moest maar dat is dus niet zo, dan krijg je ook pijn in je benen.
Als iemand al rijdt, doe ik een hand onder het zadel aan de bagagedrager en een hand in de zij van de gene die fietst. Enneh, even kijken wat dat :’) Ja, zijwaarts er op springen, ik spring ook vaak zat tegen de gene die fietst aan hoor XD

Oefening baart kunst!

Ik heb ooit 8 kilometer lang achterop gezeten, en de dagen erna had ik spierpijn. Ik fiets liever zelf :stuck_out_tongue:

ik heb er geen problemen mee. Ik zit wel altijd met 2 benen aan 1 kant alleen dan met mijn benen aan de linkerkant waarbij je dus ook tegenliggers hebt en dat kan ik dan nog wel eens eng vinden dat ze mij aanrijden ofzo ook al is dat nooit gebeurd. Benen aan de binnenkant kan ik gewoon niet.
En soms zat ik ook wel eens elk aan 1 kant met een been maar dan heb ik sneller last van mn kont.

als ik bij iemand achterop ga zitten die niet goed met met zijn voeten bij de grond kan komen, lukt het me ook nooit haha

Ook niet als je je goed vast houd aan diegene? ;p