Achterblijven met een rotgevoel

Hey! Ik wil echt niet met mijn eigen verhaal je opzadelen, maar ik heb ook iets meegemaakt in die richting niet zo lang geleden. We waren allebei helemaal verliefd, maar toen hadden we elkaar zo’n 5 dagen niet gezien, omdat ik weg was en na 5 dagen werden onze gesprekken gewoon superkut. We hebben 2 keer een gesprek hierover gehad, maar dat werkte niet zo goed want na het derde gesprek gingen we uit elkaar. We bleven heel veel appen en we kwamen weer bij elkaar. Dit is uiteindelijk na een poosje weer over gegaan. We bleven ook hierna veel met elkaar appen. Na een poosje werd dit natuurlijk minder en nog even later als we dan weer appten ofzo deed hij best wel kut. En nu kom ik op wat jij zegt. Mijn advies is: laat hem gaan. Hij doet geen moeite om überhaupt een gesprek aan te gaan als vrienden. Ik begrijp heel goed dat je zegt dat het moeilijk is om je erbij neer te leggen. Maar leg je erbij neer meid. Dat is super super super moeilijk (ervaringen), maar meer is er niet wat je kunt doen. Heel veel succes xxx

Bedankt voor je reactie! Is helemaal niet erg haha. Vind het juist wel fijn dat ik niet de enige ben met dit soort gedoe. Rot is dat dan he. Echt jongens kunnen zo ingewikkeld zijn. Wordt er bijna boos van. Maar inderdaad, het naast me neer leggen is denk ik ook het beste. Het is nu ook nogal vers natuurlijk, hopelijk slijt het na een paar weken!

Jaa echt verschrikkelijk hoe ingewikkeld jongens kunnen zijn. Bij mij is het nu zo’n zeven en halve week geleden en ik ben er nog niet echt over heen :flushed:

Ik kan me nu ook niet voorstellen dat ik er overheen kom. Denk dat het voor iedereen lastig is. Maar uiteindelijk komt er vast een moment dat je denkt waar maakte ik me druk om. Misschien moeten we gewoon maar denken dat ze ons niet waard zijn. Hun verlies! Haha