achterbakse vriendin

hey meisjes,
Ik heb sinds begin vorigjaar een nieuwe goede vriendin gemaakt althans dat dacht ik
ok natuurlijk wist ik wel dat ze over al haar andere vriendinnen roddelde, maar ik dacht dat ze dat niet deed over mij (heel naief)
Ze weet zo veel over mij… en enkele dagen geleden is het misgelopen ik hoorde dat ze over mij en mijn beste vriendin aan het rodellen was, sinds die dag negeert zij ons omdat ze hoorde toen ik doorhad dat ze over ons bezig was dat ik zei ‘och die roddelt toch over al haar vriendinnen, ze moet niet meer afkomen nu’ en nu is ze kwaad op ons terwijl zij in fout is toch?
Ik vraag me nu af moet ik het goedmaken? het is best wel irritant want we zitten in de zelfde klas.
maar zij is in fout, maar wel te egoistisch en zelfvol om het goed te maken.

klinkt misschien kinderachtig maar zit er echt mee in…

xoxo

Waarom goedmaken als je zo iemand niet als vriendin wilt?

Gewoon laten je hebt niks aan zo’n vriendin

Ze roddelt over iedereen dus je had kunnen bedenken dat het ook voer jou was.
Maar ik ben het eens met Ichdrasil, waarom zou je het goedmaken. Negeer haar, zei negeert jou. Alles goed.

En btw…IEDEREEN roddelt.
Probeer maar eens dag op school rond te lopen zonder over iemand te roddelen.

Je moet het niet eens willen goedmaken. Je hebt inderdaad zoals al gezegt werd niks aan zo’n ‘‘vriendin’’. Lekker negeren die meid.

haar in de fik steken (:

Waarom zou je het goedmaken? Ik bedoel, je moet niet bitchy doen tegen haar en met haatgevoelens zitten, maar laat haar gewoon en ga verder met jouw leven.

ok da’s dan duidelijk :slightly_smiling_face:)
dankjulliewel!!

Zij is in fout, dan moet zij het eerst goedmaken. Lohies :’)

Natuurlijk hoef jij het niet goed te maken, jij hebt niks gedaan. Als je een ‘vriendin’ hebt die ten eerste, over je roddelt en ten tweede, boos word als je erachter komt is ze je gewoon niet waard.
Succes verder x

dankjewel!! :slightly_smiling_face: xoxo

,