Achter me rug..

*

gewoon eens normaal doen en zn fb niet controleren.

als ik een relatie zou hebben en hij zou dat doen was t meteen uit

*

*

*

dus op zn telefoon kijken zonder dat hij het weet mag niet maar zn fb checken wel? Ik vind tbh niet dat jij het recht hebt om te klagen over dingen die hij achter je rug om doet als jij dit achter zijn rug om doet.

*

Hmmm … ik denk wel dat hij boos zal zijn. Maar een goed gesprek voeren daarover zal niet veel kwaad kunnen denk ik zo?

*

Hoe kun je überhaupt een relatie hebben als je elkaar niet eens vertrouwd, nou nou.

Jeetje meid, als je het allemaal zo’n ‘huge problem’ vindt dan maak je het toch uit, zeg je er wat van oid.

Dit.
+ men *mijn

Ik zou hem echt een schop geven als hij mijn kat schopte.

Absoluut dit, leer mensen vertrouwen.

*

Nee, maar we geven het advies dat je hem niet moet controleren op Facebook enz. Dan ga jij er tegenin, je legt dingen uit zegt dat het !?logisch is dat je hem niet vertrouwt!? (wat je zojuist hebt weggehaald), daarom krijg je er dus commentaar op…

Naar mijn mening ‘kaf’ ik niemand af, dat is ook niet men bedoeling. En ik.zeg niet dat het normaal is, maar jullie doen alsof het dé fout van de eeuw is terwijl hij ook staalhard tegen me liegt. En ja ik ga lekker door met me relatie, wat wij hebben is liefde.

Niemand zegt dat het de fout van de eeuw is, maar het is wel ontzettend belachelijk, zonder vertrouwen is er geen relatie, geen goede relatie althans. En dat jij zegt dat hij ook tegen jou liegt, maakt je relatie alleen maar minder sterk.

Succes met je liefde :wink:

Waarom maakt dat het minder sterk? Wij hebben al heel wat doorstaan dus dat zou ik nie durven zeggen, maarr ik begrijp je opmerking niet? Moet ik dan voor mezelf en alle anderen ontkennen dat hij dat niet doet? Waarvoor zou dat goed zijn dan? IkK verkondig toch ook niet dat ík een engeltje ben…