achter gekomen

Een tijdje geleden zag ik deur gezien bij de zolder , maar mocht van me pa niet kijken. Gisteren was ik alleen thuis en was zoo nieuwschierig. En toen heb ik achter die deur wietplantjes zien staan, maar zouden daar camers kunnen zijn? En ik zit heletijd met een kut gevoel ik weet echt niet wat ik moet doen.

Not sure of trolling?

Camers?

waarom zouden daar camera’s bij staan?

wat?

zou toch zomaar kunnen? Ik ben gewoon helemaal in de war had dit nooit van me vader verwacht. En telkens als ik hem zie krijg ik raar gevoel…

Oke.

Hm ja dat snap ik… Hoeveel zijn het er?

wuttefuk?

lekker toch profiteer er van zou ik zeggen :’)

Wat reageert iedereen hier achterlijk? :’)

ongeveer 5 waren het er

Correct me if I’m wrong, maar het is toch niet verboden om wietplanten te houden? Zo lang het voor eigen consumptie is en je er niet in handelt is het niet strafbaar volgens mij.

Gewoon je vader er mee confronteren. Wat wil hij doen? Als dit serieus is en hij die niet wegdoet komt ie dadelijk nog in de problemen en dan zit jij daarmee. Hoeveel zijn het er eigenlijk? want je mag er 3 of 5 ofzo per persoon in een huishouden…

5 wietplanten in huis hebben is in ieder geval niet strafbaar! Maar het kan zomaar zijn dat hij het voor iemand bij zich houdt he. Of misschien door de crisis dat hij hiermee wat extra geld kan verdienen.

nee denk ik ook niet maar ik heb ze nooit stoned gezien en ze zijn altijd wel thuis enz.

Hm als ze het thuis zouden gebruiken dan rook je dat ook wel. Ik zou het ze gewoon vragen, jij woont daar ook dus als je dat dan weet en het je dwars zit dan heb je het recht om te weten waarom ze er staan vind ik.

VRAAG NIET HOE HET KAN MAAR PROFITEER ER VAN.