Achtbaanangst

^ Nee, die gaat niet over de kop =)

Gelukkig (:
Ik ga denk ik wel met de houten beginnen

Gewoon erin gaan.
Uiteindelijk kom je er altijd levend uit en dat is al genoeg bewijs waarom het niet zo eng is :’)

Hij gaat wel erg hard haha
en er zit een horizontale looping in, dus wat dat betreft is het eigenlijk wel over de kop…

Oh fijn :grimacing:
Ik vind het vooral eng als je zo heel ‘langzaam’ omhoog gaat & dan heel steil naar beneden. Als ik omhoog ga wil ik er altijd uit :x

Probeer er gewoon 1 die niet zo snel gaat en niet zo vaak over de kop, als je het echt heel eng vond of misselijk wordt ga je gewoon niet nog een keer, maar dan heb je het in elk geval geprobeerd =)

Eng vind ik het sowieso…
Maar ik hoop dat ik het na 1x gewoon leuk vind en nog een x wil (:

Ik denk dat het beste is gewoon gaan, dan denk je, als je vastzit, wel even van ‘shit, wat heb ik nu gedaan’. Maar daarna moet je, en als je eenmaal geweest ben wil je (meestal) daarna nog wel een keer!

Ik durfde eerst ook niet. Durfde niet eens in de phyton (efteling). Maar toen ik daar in was geweest aan het einde van de dag - snapte ik echt niet waarom het zo eng leek.

Toen ik naar walibi ging durfde ik overal in. Een vriendin die ook mee was durfde de hele dag niet in de achtbanen. Aan het einde van de dag ging ze dan uiteindelijk toch met heel veel moeite mee in een achtbaan. Toen vond ze het ook super leuk en echt heel zonde dat ze de hele dag alleen maar had staan toekijken.

Over de kop achtbanen zijn trouwens juist niet eng. Daar merk je bijna niets van want binnen een seconde zit je alweer rechtop!

Het is echt een kick. Je moet gewoon gaan :stuck_out_tongue:
Daarna kun je trots op jezelf zijn. Vooral als je naar boven gaat is het meestal wel eng maar als je eenmaal naar beneden gaat is het heel leuk en snel voorbij haha.

Ooh er is ook een achtbaan in walibi en dan word je in het donker weggeschoten zeg maar. Dus dan ben je in een keer weg ipv dat je zo langzaam omhoog gaat.

Weet je als je niet durft durf je niet ik durf niet eens in een kinderachtbaan

oh ik heb/had ook heel erge last van achtbaanangst, maar nu gingen we 2 weken terug naar de efteling en een paar mensen hebben me er echt in moeten sleuren en uiteindelijk vond ik het best leuk. ik heb wel heel de tijd mn ogen dicht gedaan want dan vond ik het veel minder eng, misschien een tip voor jou? haha

Dat had ik ook. Op een gegeven moment besloot ik er gewoon in te gaan, en dat is het echt waard :grin:

had ik ook op het begin, maar je moet er gewoon ingaan! dan zie je dat het echt meevalt

Behalve de goliath is het allemaal goed te doen, ook als je hoogtevrees hebt!
Goliath 1x ingeweest, nooit mee :wink: haha.

Ga er in ieder geval niet in wanneer het regent, ik ging kapot van de pijn :’)
De regendruppels voelen dan echt als dartpijltjes aan :’)

ik moest huilen de eerste keer bij eentje die over de kop ging, haha en toen was ik al 13. (maar gelukkig wel met mn beste vriendin en haar gezin.) was echt van angst zo bang, maar echt wel een kick daarna!

gewoon gaan!

Ah bedankt die bedoelde ik! De naam is inderdaad veranderd een tijdje terug.