Achtbaanangst

Heeii!!
Ik ga zaterdag naar walibi met een vriendin van mij (:
Maar nu heb ik een probleem…
Ik durf dus niet in achtbanen (goliath enzoo)
Maar ik wil wel heel graag. Ik ben ook nog nooit in een ‘echte’ achtbaan geweest alleen in van die kinderachtbanen.
Maar ik vind het dus zielig voor haar want zij durft het wel…
Iemand tips?

Gewoon gaan, lijkt mij de beste manier.
Misschien kunnen jullie eerst in ‘hoge’ attracties gaan zoals het reuzenrad en misschien de wat minder enge achtbanen opzoeken.

Gewoon éen keer gaan. Een vriendin van mij zat ook de allereerste keer stressend erin, ze wilde nog eruit gaan (als we zo omhoog gaan). Maar toen het eenmaal klaar was, stond ze springend naast ons: NOG EEN KEER!

Ik zou zeggen, gewoon niet gaan, dan is de rij korter voor de mensen die er wel van genieten.
Haha, neejoh. Ik zou het idd gewoon proberen. Meestal is het handig om realistisch te denken: Wát is het ergste dat er mis kan gaan? Is dit nou realistisch?
Succes!

Maar ik ken mij, dan ga ik het alleen maar uitstellen en eerst in andere dingen
enzoo en aan het eind ben ik er nog niet ingeweest. Maar ik kan het mss wel proberen… bedankt voor de tip iniedergeval :wink:

Idd gewoon gaan. Meestal geeft het wel een kick haha.
Maar ik ben niet zo gemaakt voor achtbanen, ik word snel misselijk en heb
heel erg hoogtevrees. Verder durf ik het wel, maar de pret is er snel af als ik misselijk word :frowning_face:

Ik durfde tot een jaar geleden (toen was ik 15) alleen in kinderachtbanen :stuck_out_tongue: Toen was ik in Walibi, bij de Excalibur, geen achtbaan, maar je gaat wel over de kop. Ik heb tegen mezelf gezegd: en nu ga je er in. Het was eigenlijk heel saai in dat ding. Daarna ben ik in alle achtbanen geweest en het was superleuk! Niet DENKEN, maar DOEN dus :ok_woman:

Gewoon met een minder enge achtbaan beginnen en het dan opbouwen denk ik, spreek met die vriendin af dat ze je meesleept naar binnen.

gwn dr ingaan, als je dr inzit blijkt het heel erg mee te vallen!
had ik ook :stuck_out_tongue:
nu ben ik zooo dol op 8banen! vooral als ze over de kop gaan :3

Haha de visioenen zijn niet echt realistisch nee… :stuck_out_tongue:
en het gaat eigenlijk ook bijna nooit mis…
Ik haat dat gevoel in je buik echt :x
Naja ik denk dat ik wel ga.

ik vond het vroeger doodeng totdat iemand me overtuigde om in de python te gaan en sindsdien ben ik niet meer bang voor achtbanen.

Ja en denk gewoon: Na een paar minuutjes is het alweer voorbij en kun je heel trots zijn op jezelf! (:

Ogen dicht en gaan maar. :’)

Gewoon erin gaan haha.
Ik wil wel graag weten hoe het is gegaan ;p laat je het ons weten ? :slightly_smiling_face:

Ik heb altijd dat ik mijn vriend overhaal mee te gaan erin staan we bijna vooral durf ik niet meer haha.
Toch ga ik er gewoon altijd in.

ik durf ook niet in achtbanen denk serieus dat ik een hartaanval krijg

ga gewoon in de rij staan… dan heb je meestal al zoiets van: nu kan ik niet meer terug… :stuck_out_tongue:

ik weet zeker, als je het gedaan heb voel je je als een held!! :slightly_smiling_face:
ga anders eerst in de kinder achtbaantjes en steeds de iets grotere :slightly_smiling_face:

moet zeggen, ik ben nooit bang voor achtbanen, maar de goliath scheet ik ook wel ff in me broek. xD

Jaa ik laat het wel weten (:
Ik heb een x me ribben gekneust in een kinderachtbaan
Dat speelt ook wel mee :stuck_out_tongue:
Okee als ik in de rij sta kan ik niet meer terug… waarschijnlijk klim ik dan gewoon over iedereen heen :stuck_out_tongue:
Zou iemand een lijstje maken van minst engste achtbaan van walibi tot engste op eigenen mening ?
Als iemand tijd heb en het leuk vind :stuck_out_tongue:

Ik was afgelopen donderdag gegaan :slightly_smiling_face:
En ik durf ook niet in achtbanen. Dus ben er ook niet in gegaan.
Wou m’n ‘angst’ niet overwinnen.

Als je het toch wilt zou je het toch erin moeten.Begin niet bij de golaith.Maar bij 1tje die niet over de kop gaat.
Er is een achtbaan in walibi.Zo’n houte…Die gaat niet over z’n kop.Maar ik vond het maar eng.Omdat het breekbaar uitzag.

Goliath gaat toch niet over de kop?

Jawel toch?

:stuck_out_tongue: