Achtbaan

Ik ga morgen naar Walibi Fright Night met wat vrienden.
Ik heb er heel veel zin in, maar ik word echt heel erg angstig als een achtbaan omhoog gaat. Dan schreeuw ik: ‘’ ik wil er uit ‘’ of ik ga stressen. Het is echt heel erg vervelend, want ik vind het verder leuk (als een achtbaan naar beneden gaat ect.) dat geeft mij een kick, alleen dat omhoog gaan vind ik eng.

Heeft iemand dit?
Of heeft iemand tips om te kalmeren? want ik zit er best heel erg mee… :hammer:

als dit topic niet mag/kan ect. slotje

Heb ik ook last van, want ik heb verschrikkelijke hoogtevrees, terwijl ik de snelheid enz van een achtbaan we superleuk vind.
Ik vind het zelf altijd wel fijn om wat afleiding te hebben, dus gewoon praten met je buurvrouw/buurman tot je boven bent en de rit echt begint :wink:

Ja, dat heb ik ook heel erg. Ik durfde eerst niet in de Goliath omdat hij zo hoog was, en ik haat dat gevoel in je buik als je naar beneden gaat. Dus ik zei eerst de hele tijd: neee, ik ga niet, ik druf niet. Maar ik werd soort van gedwongen en toen ik naar boven ging zat ik heel hard te knijpen in mijn vriendin die naast me zat en ik zei niks en was heel zenuwachtig. Maar toen ik eenmaal naar beneden ging had ik niet eens dat gevoel in mijn buik en was het eigenlijk gewoon heel leuk.
Ik zou gewoon rustig ademhalen en niet naar beneden kijken.

Ik durf in geen enkele achtbaan. Ughh. ):

Ja het is een heel naar gevoel iig… Ben blij dat er reacties zijn :’) haha.

Nou ze weten het wel, en een vriendin van mij zei al: ‘’ we gaan gewoon samen, en we gaan gewoon een gesprek voeren als de achtbaan naar boven gaan ‘’

Maar het gevoel is vervelend… en zie er wel een beetje tegenop… :’)