Accu

Hallo,
Net toen ik mijn laptop aan deed stond er bij mijn batterijteken; Overweeg de accu te vervangen. Dus er kwam ook een kruisje op het batterijteken… maar is dit erg ofsoow? Moet ik een nieuwe accu ofz kopen… & zojaa, hoelang kan ik er dan nog mee doenn?

Moet je hem dan niet gewoon opladen?

Nee is niet erg ofsoow :slightly_smiling_face:

Oow gelukkig (:
Ik d8 dat ik een nieuwe accu moest kopen enz. en ik heb mijn laptop pas 1 jaartje ofz ;$

Je moet je batterij gewoon opladen. Ze bedoelen ermee dat je er een volle batterij in moet doen, maar opladen kan ook gewoon.

Ik vond het raar omdat het 34% opgeladen was…

Waarom staat dit bij school?

Ooow oeeps :blush: srry menseen. perongeluk bij school gezet :blush:

Mijn accu is zo ongeveer dood, gaat zo snel leeg dus ik heb een nieuwe besteld, freaking ¤105 euro. Dure grap !

De accu van de laptop die ik heb is kapot, zodra je de stekker eruit haalt valt hij uit, daar geeft mijn laptop geen melding van :p. Je moet gewoon je laptop opladen. Meestal kloppen die percentages en tijden dat je laptop nog meegaat voordat hij uitvalt niet helemaal.

Jezus… waar heb je die gekocht? De accu van mn vriend z’n laptop was ook stuk (HP) en na even zoeken hadden we een algemene van 35 euro bij mediamarkt, die doen het prima.

verplaatst

Als ie gewoon oplaad, geen tikkend geluid geeft is er niks aan de hand.
Af en toe checken of ie niet te heet wordt.