account laten verwijderen aub

Hey ,
ik zou graag willen mededelen dat ik een account zo snel mogelijk wil laten verwijderen , het begint wat uit de hand te lopen met mijn vrienden.
Ik had als profiel foto een foto van mezelf , en mijn gebruikersnaam is een bekend persoon , als je mijn gebruiksersnaam op google afbeeldingen indrukt vind je mijn foto WAT ECHT NIET DE BEDOELING IS. Mijn vrienden zitten me wat te dissen. Niet dat ik gepest word ofzo maar ik zou toch vriendlijk willen vragen om het account te laten verwijderen samen met alle posts.
Google reject steeds mijn delete aanvraag -.-.
account:
http://www.girlscene.nl/profiel/749218
Ik heb mijn profielfoto al veranderd maar google vindt nogaltijd mijn oude profiel foto. Mischien als het account verwijderd wordt dat het weg is.

Hopelijk kan ik op jullie rekenen
groetjes en nog prettige feestdagen!

Dan moet je even een mailtje sturen naar Danique@girlscene.nl … eerder gaat het niet gebeuren

Die foto zal nooit weggaan op Google. Alles wat je ooit op internet hebt gezet, zal daar altijd blijven staan. (Ook als jijzelf het niet meer kunt vinden)

En bovendien; let altijd op met wat je op internet zet. Bijna nooit blijven die dingen helemaal prive

Daarvoor moet je inderdaad Danique mailen: danique@girlscene.nl.