Acceptgiro betaling

Hee,

Ik heb in juni wat artikelen besteld bij de h&m en 1 artikel daarvan zou eind oktober pas geleverd worden. Nou oke, vandaag kwam dus dat artikel binnen ipv eind oktober met de acceptgiro (6,95 euro).

Begin augustus is mijn bank account geblokkeerd etc. door heel gedoe en is die buiten gebruik t/m 19 september. Dus had ik alsnog die acceptgiro kunnen betalen als dat artikel eind oktober geleverd zou worden.

Nu zit ik dus met het probleem dat ik het geld niet over kan maken. Ik heb geprobeerd om naar de klantenservice te bellen maar die nemen de hele dag niet op, dus heb ik even gemaild. Er zijn verder ook geen opties dat mijn ouders het over kunnen maken etc aangezien die niet aanwezig zijn.

Hebben jullie dit al wel eens eerder gehad of ervaring mee? Of dat ik het gewoon contant kan betalen in de winkel? Ik weet namelijk niet hoe lang het kan duren voordat ik iets van de h&m hoor.

Sorry voor het lange verhaal maar ik zit hier best wel mee aangezien ik geen zin heb in problemen doordat ik dat bedrag niet over kan maken.

nouja weetje. als je het binnen 14 dagen niet betaald krijg je een herinnering via de post met weer een acceptgiro, en dan een paar euro erbij. en dat gaat zo steeds door. :slightly_smiling_face: maar dat kan echt wel 5keer ofzo hoor dus maak je daar geen zorgen over, tja die paar euro er steeds bij is wel kut dat snap ik maar dat is dan de enige optie zover ikweet.

Tja, is er geen vriendin die het voorlopig even voor je wilt voorschieten? Het is maar 6.95, dat lijkt me niet zo’n probleem. Ik zou sowieso morgen ook nog maar s proberen die klantenservice proberen te bellen!

Bij mij is er behoorlijk wat mis gegaan bij H&M-betalingen [niet eens mijn schuld!], en mijn ervaring is, is dat ze binnen een dag of 2/3 reageren op de mail. Je kan altijd nog even blijven bellen; dan kunnen ze er misschien per direct wat mee doen omdat ze je alle info kunnen vragen die ze nodig hebben, maar ze zijn niet altijd even snel met opnemen.

Maar als de acceptgiro maar 6,95, had je de andere artikelen dan niet al moeten betalen? [Meestal betaal je inderdaad pas op het einde, na levering van de laatste artikelen, maar aangezien je minstens 20 euro meot besteden, dacht ik dit.]

Betalen in de winkel kan niet, dat kan ik je nu wel vertellen. In de winkel hebben ze een heel ander systeem en kunnen jouw betaling niet koppelen aan je klantnummer of aan je bestelling. Het enige wat je in de winkel kan doen is het product terugbrengen, maar dan moet je het alsnog via acceptgiro betalen en krijg je in de winkel een tegoed. Daar heb je dus ook niets aan.

Probeer dus inderdaad de klantenservice en wacht even op een reactie via mail :slightly_smiling_face:

waarom is je rekening zolang geblokeerd?
kan je niet naar de bank gaan en vragen wat je moet doen als je wat moet betalen?

??

triest van die vrienden, noemt dat zich vrienden.
vraag het desnoods aan je buurvrouw en geef haar die 7euro.