Abunai, anime, manga, tekenen

Hoi lieve mensen,

Mijn naam is Cheyenne^^, ik ben 25 jaar en heb een vraagje.~
Ik vind manga en anime heel leuk (vooral shoujo en school life), ik ben ook mijn manga collectie aan het uitbreiden. Ik kan ook redelijk goed tekenen en lijkt me leuk om een tekenbuddy te hebben.
Mensen om mij heen vinden manga en anime niet leuk. Ik mis het best wel om iemand te hebben waarmee ik over dit soort dingen kan praten.
Ik ga dit jaar in Augustus ook naar Abunai en hoop daar ook mensen te ontmoeten waarmee ik wat meer gemeen heb. Het lijkt me ook leuk om te cosplayen, maar weet nog niet als wie haha.^^

Zijn hier toevallig mensen van ongeveer mijn leeftijd die het leuk lijken om hierover te praten?

Let me know~

Hi hii, ik ben een cosplayer, ik weet nog niet zeker naar welke cons ik nog toe ga want ben laatst naar Frankrijk geweest voor een fotoshoot.

Ik ben enkel en aleen maar in de Anime hoek te vinden.
Tekenen heb ik gedaan doe het al 5/6 jaar niet meer omdat ik fulltime nu werk en eigenlijk amper tijd voor me zelf of de mensen om me heen (wie ik lief heb) meer heb.

Als je wil kunnen we Privé verder praten mocht je intresse hebben. Ik ben vooral van Anime,s zo als Sword art online, Log horizon, of wel je kan rustig zegen de hele Isakai hoek🙈

Privé kan ik meer vertellen dan dat ik hier openbaar wil neerleggen maar sta in iedergeval open voor contact.

Hey hoi, ik ben ook into anime en manga ;D toevallig heb ik de anime van je username gezien, heb me rot gelachen.
Tof dat je naar Abunai gaat zeg! Ik heb een beetje hetzelfde, niet veel van mijn vrienden is into anime en manga. De laatste keer dat ik op een con was, was in 2016. Op het moment lees ik MHA en ben na jaren weer verder gegaan met de serie Gintama.
Ik teken ook graag en lees nu vooral veel m/m doujins lol. Laat maar weten als je geinteresseerd bent :grin:
Ben 29.

1 like

Denk dat veel onder ons dit probleem hebben met anime/manga en als cosplayer.

Zelf ben ik een cosplayer en kijk erg veel anime.
Maar ja. En als je iemand tegen komt die anime kijkt dan is het altijd de genre wat ik net niet zo wadeer :sweat_smile::cry::sob: zo als ik ben van Isakai,high school drama en slice of life.