abonnement

Hoi!
Ik wil een nieuwe telefoon bestellen (deze om precies te zijn: iPhone4) met een abonnement van tele2: smartmix 250, dat is 250 smsjes/minuten voor 25 euro én dan nog een internet bundel van 500MB erbij voor 10 euro. Maar ik heb nog nooit een abonnement gehad dus ik heb een paar vraagjes:

1. Is 500MB genoeg als je ook gaat internetten, apps downloaden enzo?
  2. Hoe weet je of je over je abonnement heen bent en lopen die kosten snel op?
  3. Kun je ook halverwege de maand te weten komen hoeveel “sms tegoed” of “MB tegoed” je nog hebt zodat je weet hoeveel je nog kunt internetten/sms’en?
  4. Moet je dat abonnement zelf stopzetten of stopt het automatisch na 2 jaar?

Beetje domme vragen misschien, maar ik heb echt de ballen verstand van abonnementen, heb tot nu toe altijd prepaid gehad en mijn ouders ook dus vandaar Alvast bedankt in ieder geval!

gewoon langs een telefoonwinkel gaan, die leggen het je allemaal het beste uit denk ik zodat je niet ineens voor verassingen komt te staan;)

^ wat zij zegt. maar waarom maak je twee dezelfde topics? :blush:

Ik heb ook een smartphone, en als je met je 3G geen filmpjes ofzo kijkt maak je echt max 350 mb op, als je ook gewoon wifi gebruikt. Maar als je filmpjes wilt kijken met 3G kan je beter 500 nemen, dat is handiger dan heb je altijd wat meer :slightly_smiling_face: maar echt, 500 mb is genoeg behalve dus als je iedere dag 10 filmpjes op youtube gaat kijiken op plekken waar je geen wifi hebt… succes! :slightly_smiling_face:

Oké dankjewel inthestars! :slightly_smiling_face:

Is er nog iemand die mij kan vertellen

1. Hoe je weet of je over je abonnement heen bent en of die kosten snel oplopen?
  2. Of je ook halverwege de maand te weten kunt komen hoeveel “sms tegoed” of “MB tegoed” je nog hebt zodat je weet hoeveel je nog kunt internetten/sms’en?
  3. of je dat abonnement zelf moet stopzetten of dat het automatisch stopt na 2 jaar?

…want ik heb eerlijk gezegd niet erg veel zin om naar de telefoonwinkel te gaan omdat ik 'm 't liefst nog vanavond wil bestellen zodat ik 'm zo snel mogelijk in huis heb! hahaha

up

up.