Hee,
Ik heb nu een mobiel met 2 jaar abonnement.
En die mobiel heb ik in september ong. 1 jaar. En ik ben 14 september jarig, en van mijn verjaardagsgeld wil ik eigenlijk de blackberry bold kopen!
Maar kan dat dan wel?
Want dan is mijn abonnement van mijn mobiel nog niet afgelopen… En ik wil wel de blackberry bold met abonnement!
xxx
3 maanden voor je abbo is afgelopen kun je een nieuw toestel kiezen
teminste dat was bij mij
Oh, dat duurt nog lang
Nog iemand anders?
Enigste antwoord dat bij mij uitkomt is: probeer je telefoon EN abonnement te verkopen. Zo heb je ook gewoon geld wat je ervoor terug krijgt. Je kan altijd een abonnement op iemand anders zijn naam gaan zetten -dacht ik-. Succes
Je kan gewoon die mobiel kopen!
Dan laat je hem gewoon ergens sim lock vrij maken!
Dat kan je bij illegale winkeltjes meestal voor 10 euro doen!
Soms gaat het wel vekeerd en dan zeggen de mensen van de winkel waar je die mobiel hebt gekocht dat die dan geen garantie meer heeft!
Maar in de winkel waar je hem sim lock vrij hebt gemaakt doen ze het zo dat hij niks meer wil en dat je niet kan zien dat ze hem sim lock vrij hebt gemaakt zo krijg je dus gewoon en nieuwe als je er gewoon niks over zegt!
Dan kan je gewoon je abbonement in de telefoon doen!
als je dat doet, moet je gewoon je andere abbo doorbetalen x]
of het contract wat je nu hebt “afkopen” (voor alle maanden die je nog moet betalen)
Ik denk dat jij het niet echt snapt. Punt 1 zowat alle telefoons tegenwoordig koop je met simlockvrij. Ik heb ook een mobiele telefoon gekocht die zelf simlockvrij was. Punt 2 ik denk dat ze een telefoon wil met nieuwe abonnement, omdat het verschrikkelijk duur is zo los te kopen. Punt 3 als je een abonnement hebt hoef je niet gelijk heel veel geld uit te geven - op dit moment haar ouders -, maar gaat het per maand een bepaald bedrag.
Succes!
Bedankt! Maar over wat JUST_ONE zei: kan je het gewoon aan iemand anders verkopen?
als je achtien word, kan je toch een nieuw abbonement aansluiten voor jezelf scheelt geld als je die telefoon alleen koopt
Je kunt je abbo uitkopen, zodat die stopgezet word .
Of je kunt wachten; en dan 3 maanden voordat je abbo afloopt je abbo verlengen met een nieuwe mobie
wat je ook zou kunnen doen, is die mobiel die wilt hebben met prepaid van dezelfde provider kopen, en dan je oude simkaartje erin stoppen? Meestal is het een ‘simlock’ voor andere providers, maar past een t-mobile simmetje wel in een t-mobile prepaid telefoon.