Abonnement voor telefoon

hoooi! :slightly_smiling_face:
aangezien mijn abo’ bij tmobile (iphone) over 'n tijdje afloopt -eindelijk, duuur en wéinig smsjes, maar 150 + 150 belminuten + internet = 30euro…- heb ik n andere nodig. nou weet ik écht niet wat n redelijke prijs is en waar je 't vindt enzo. vandaar, jullie hulp! haha.

wat voor abo’ hebben jullie; aantal smsjes, belminuten & met of zonder internet? en misschien hoeveel mms’jes?
ik zit te denken aan ‘n sim only abo’ bij hi, voor 16 euro ofzo; 175 belminuten, 350 smsjes, 75 mmsjes ongeveer en voor 10 euro extra ook onbeperkt internet. dus 26 intotaaal per maand.
of vodafone; 70 belminuten (ik bel toch niet zo veel) + 70 smsjes + onbeperkt internet voor 10euro erbij + onbeperkt smsen erbij voor 10euro. dus in totaal… 28euro ofzo. geen mms’jes.

welke klinkt beter? haha. want die van hi heeft meer belminuten (al gebruik ik ze vastniet allemaal) en is 2euro permaand goedkoper hahaha. maar minder smsjes. maarja, opgeteld: 350 smsjes + 75 mmsjes, is ook weer 425 berichtjes te versturen dusja… ook al veel.

ZUCHT,
k heb geeen idee hoeveel ik zou kunnen smsen; of ik boven de 350/425 uitkom, dus vandaar… wel bel ik niet erg veelmaarja, als ik de belminuten dan al heb… haha!

sorry voor 't lange berichtje. plaats dus jullie abo’s en prijzen enzenzenz!

xxx

telfort sim only heb ik ook 300 min 1000 sms voor 20 euro. en je iphone hou je dus gewoon :wink: simpel toch:P

ben simonly

ik heb m nóg niet maar wel bijna.

Je moet zelf maar even kijken want je hebt verschillende:
www.ben.nl

haha inderdaad, i looove my iphone :smiling_face_with_three_hearts:
oh deze is zó handig ja, maaaar zonder internet… :frowning_face:
en wow, hoe krijg jij zóveel belminuten oooit op? hahaha.

bedankt trouwens! xxxx

Ik heb T-mobile simonly: 90 minuten bellen/smsen en daarbij nog 1000 smsjes en internet (wi-fi) voor 17.50

nee dat denk ik niet maar ik woon samen he dus als ik dan naar de tandarts of zo moet bellen dan kan dat gewoon… en 1000 smsjes ook niet ik stuur der denk ik 300 of zo… maar 1000 smsjes waren goedkoper dan 100smsjes plus 200 die 0.25 cent kosten… maar je kan ook internet nemen dacht ik…

Een simonly voor zeven euro p/m bij Ben.nl
250 smsjes of 250 belminuten (staan dus gelijk aan elkaar), geen internet.
Per maand op te zeggen. :wink:

ik heb een telfoprt sim only
200 belminuten (bel ook niet heel veel)
1000 smsjes voor 18 euro ofzo…
en met internet is het 28 allen ik zit tochg niet heel vaak op
internet dus dat heb ik er niet bij genomen

ik heb 250 smsjes/minuten voor 6,95 bij ben.

wow sommige zien dr echt góed uit haha, :ok_woman: bedankt voor de reacties! xxx

ik heb abbo maar ik weet eig niet hoeveel gratis belminuten en smsjes ik heb :’]
ik dacht 150 belminuten