abonnement tmobile ervaringen

Ik zit er aan te denken om van sim only over te stappen naar een abonnement met toestel.
Nu is het abonnement van tmobile het goedkoopste, maar staan er op internet ook een hoop negatieve reacties.
Heeft iemand hier misschien ervaring met tmobile?

Ik vind dat mijn internet snel op gaat. Maar misschien ligt dat aan mij. Voor de rest heb ik geen problemen met t-mobile. Vind het enorm prettig dat je ‘gratis’ door kunt gaat met internetten als je MB’s op zijn! Het enige is dan dat je langzamer internet krijgt. So be it.

Ik heb op heel veel plekken slechte verbinding.

Ik hoor wel eens van anderen dat hun bereik soms tegenvalt maar ik zelf heb daar totaal geen last van (ik woon in de randstad) Tijdje terug zaten we met een 30tal mensen in Kaatsheuvel en alleen degene die een T-Mobile abbo hadden, hadden nog normaal bereik met internet :’)

ik heb geen klachten over T-mobile en ben al 3 jaar klant, soms wel slecht bereik, maar dat is dan op de plekken waar mensen met bijv. Vodafone ook slecht bereik hebben.

Fijn te horen dat er ook goede ervaring zijn!

@awolnation wat bedoel je precies met ‘gratis’ doorgaan met internetten als je mb’s op zijn?

Ik heb tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen. Ik heb er nu al 4 jaar een abbo, en daarvoor had ik ook al t-mobile prepaid dacht ik… Goede service ook altijd :slightly_smiling_face:

Ik heb alleen maar ellende gehad met de klantenservice en het toestel dat ik geleverd kreeg. Ik weet niet of je meer wilt weten, maar het was
echt
super
kut.