abonnement + mobiel

hello

ik zoek een abonnement + mobiel.
ik bel nauwelijks (hooguit 10 minuten per maand), en sms redelijk veel.
met de mobiel moet ik wel wat kunnen zeg maar, dus sowieso camera, flitser, bluetooth etc.
te duur is ook weer niet nodig (bijv samsung innov8, mooie telefoon maar veeeel te duur voor mij :p)
weet iemand misschien een fijne telefoon met abonnement wat (redelijk goed) aansluit met mn verbruik (dus weinig bellen, veel sms, het liefst rond de 20 euro per maand, niet boven de 25¤!). of als je alleen een tip hebt voor bepaalde telefoon is het ook goed :wink:

oke heel interessant verhaaltje haha
ik hoor het wel.

Samsung touchwiz / of nokia n95 / samsung soul
gsmweb.nl
150 belminuten en 1000 smsjes
150 belminuten = 12.95 en 1000 smsjes is 11.95.
dus totaal ongeveer 25 euro.
toestel gratis.

N95 is heel fijn! Heb hem zelf ook, alleen kan m’n telefoon nu niet meer in m’n zak doen want hij is best wel heel groot. Maar het scherm is super fijn en het menu bevalt me ook prima. Ik denk niet dat er een abbonement aansluit op jouw verbruik, want er zijn geen abbonementen met gratis telefoon met 10 minuten (of iets wat in de buurt komt). Of je moet ontzeeettteeennnddd veel willen bijbetalen.

Nokia is zooo in kwaliteit achteruit gegaan!
Mijn vader heeft de laatste jaren heel wat Nokia’s gehad, en ze hadden allemaal wel iets raars of waren binnen no time stuk.
Dus zeker geen Nokia kopen, je krijgt er spijt van.

Misschien is T-mobile Flex iets voor je. Dan kan je voor 10, 20, 25 euro per maand bellen en smsen. Je kunt dan ook op de site kijken welke telefoon je kunt kopen.

nee klopt meestal is het 100 belminuten, daar kan ik ook nog wel mee leven :stuck_out_tongue:
1000 sms is ook wel chill erbij, maar nadeel is dat ik dat denk k niet opkrijg. heb liever 500 ofzo. maarja ik kijk nog wel even ;p
toch bedankt (:

nou daar ben ik het niet mee eens oar.
ik heb een abbonement van 20 euro in de maan, het 75 belminuten en 15
smsjes, maar er was een actie dan je een sms verdubbellaar kun krijgen dus is het er nu 300.
Anders ga je toch gewoon eens naar een telefoon winkel?
succes nog met zoeken :meisje:

Misschien kun je gewoon beter naar de Vodafone of T-Mobile ofzo gaan, zij weten precies wat voor telefoon er bij welk abonnement hoort.

Gewoon ff naar belcompany gaan en zeggen wat je wensen zijn. Dan kunnen zij je zo vertellen welke mobieltjes en abonnementen er mogelijk zijn.

goed punt, maarja ik bestel sowieso online, krijg je meestal korting ;p