abonnement met verzekering?

heee, ik vroeg me af of veel mensen hier een abonnement hebben en of jullie er dan ook een verzekering bij hebben.
Ik ga binnenkort namelijk mijn nieuwe mobiel halen, maar ik weet dus niet of ik er een verzekering bij moet doen.
mijn vriend zegt dat ik dat beter wel kan doen, maar volgens mij is het niet echt nodig, of wel?

ik zou het maar wel doen, mijn telefoon is tijdens mijn vakantie gejat en ik krijg waarschijnlijk een nieuwe door dat ik een verzekering over heb afgesloten. voor die zes euro per maand oid, zou ik het maar wel doen :grinning:

Ik heb nu 3 jaar een abbo maar ik heb er geen verzekering bij. Vond ik niet echt nodig. En heb verder nooit echt problemen gehad.

ja ik heb namelijk nog nooit een abonnement gehad, dus altijd gewoon prepaid en toen is er ook nooit wat gebeurd, niet gejat, niet kapot ofzo. dus ik dacht, waarom zou dat nu wel opeens gebeuren?

Ik heb 2 jaar een abbonoment gehad zonder verzekering. Heb nu wel een dure mobiel gekocht, ook met abbonoment maar toch weer zonder verzekering, anders is het echt niet te betalen icm het abbonoment van mijn nieuwe telefoon!

Ik heb altijd prepaid gehad maar vorig jaar heb ik een mobiel genomen met abonnement, maar zonder verzekering. Ik vind niet dat dat nodig is.

Ook een nieuwe zonder verzekering. De kans dat een verzekering uitkeert is trouwens ook erruuggg klein. Je moet voor de lol eens de voorwaarden lezen.
Ze sluiten bijna alle situaties uit, en dat is ook het doel van de verzekering: zoveel mogelijk geld overhouden! Op de meeste telefoons met abbo zit een garantie van 1 of 2 jaar. Ik doe maar mn telefoon in een hoesje en let er goed op. De enigste reden waarom ik een verzekering zou willen is vanwege valschade maar als iemand een goede heeft gevonden mag je het me wel melden :slightly_smiling_face:

met verzekering.
Mijn moeder heeft een nieuwe mobiel van 500 euro zonder verzekering, nu doet ie het niet meer en is ze de lul.
En mijn mobiel ook niet en daar mankeert ook van alles aan, maar je hoeft niet persee de duurste verzekering te doen,

ohja: en me vorige mobiel, die ging 3 keer stuk nadat ik hem aan had gesloten met de usb kabel op de computer. Kreeg 1 keer een nieuwe en 2 keer laten maken!

Ze heeft toch garantie neem ik aan?