abnormaal.

dit moet ik gewoon even kwijt! :grinning_face_with_smiling_eyes:

vorige jaar had mijn beste vriendin een vriend, al 9 maanden ongeveer. Een avond kwam zij bij mij slapen maar ze had dus de dag erna haar spullen laten liggen bij mij thuis. Ze had dus aan haar vriendje gevraagt of hij haar spullen kon ophalen bij mij, omdat zij geen tijd had. Dus zo gezegt zo gedaan, hij stond bij mij voor de deur. Ik geef hem de spullen en zeg; ‘‘oke, ik spreek je later weer.’’ en hij doet gewoon ze voet tussen de deur, loopt bij mij de gang in, gaat tegen mij aan staan en verteld mij gewoon dat hij me altijd al leuk heeft gevonden en dat hij heel erg naar me verlangt? uh… awkward moment ik zeg hem dus dat hij dit niet kan maken en dat die uit me huis moet gaan. En toen probeerde hij mij te zoenen, en toen heb ik hem het huis uit geduwt. Heb het eigelijk nooit durven zeggen want ik heb hem daarna nooit meer gesproken en me vriendin is nog steeds happy met hem. maar onder tussen heb ik dus al paar maanden ruzie met die vriendin… maar dat is toch niet normaal, wat een mafkees die gozer.

maar had ik het eigelijk moeten zeggen, of heb ik er goed aan gedaan het niet gezegt te hebben?

Op zo’n moment is er nooit een juiste beslissing.

Hmmm…
Je had het moeten zeggen
Straks is het zo’n opdringerige vieze aanranderstalker en zo
En daar heeft je vriendin iets mee D:

Maar ik weet niet wat ik in jouw plek had gedaan, dus ik beschuldig je nergens van hoor :stuck_out_tongue:

Ehm… Nu is het volgensmij eigenlijk te laat
Wanneer is het gebeurt?

ik zou het allang zeggen, waarom zou ik willen dat mijn beste vriendin met z’n vieze jongen is ,
ik zou het nu niet meer vertellen vanwege jullie ruzie want ze gelooft je vast niet

maar ze was/is zo gelukkig met hem, heb verder ook niks slechts over hem gehoord ofzo. Dus wat wil je liever, d’r hart breken of haar verder gelukkig laten zijn… ? ja toch, zo zie ik het dan…

ja maar hij liegt wel tegen over haar dus ja wat zou jij zelf willen ?

klopt, ja dilemma.