abercrombie, ski-jack?

Ik had een hele mooie jas gezien, van abercrombie & fitch. Ik dacht, misschien goed voor de wintersport? Weet alleen niet of hij hiervoor goed is, watertegenhoudend enzo? Dus; heeft iemand ervaring met jassen van a&f gebruiken als ski-jas?

dit is de jas:
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/collection/40197_05_p.jpg

en dit stond er naast: 100% polyester, quilted for superior warmth, double zipper closure, high collar with cozy hood, heritage embroidered logo patch at left sleeve, front pockets, Classic Fit, Imported

Oo hij is mooi. :slightly_smiling_face:
Als er dons inzit is ie sowieso wel warm genoeg denk ik… Moet je alleen nog even erachter zien te komen of hij goed aansluit bij je armen/pols, en aan de onderkant (net zoals die protest jassen sneeuwvangers hebben, word niet je hele rug nat en koud als je valt)

Idd, denk niet dat er een sneeuwvanger of zo in zit.

o ja, of anders gewoon skibroek heeel hoog optrekken? haha. misschien heeft iemand op girlscene hem, en weet die het :slightly_smiling_face:

trouwens, als ik heel erg inzoom zie ik volgens mij wel iets van plooien bij de mouw, van die aansluit plooien. weet natuurlijk niet zeker…

Wauw, hij is mooi. xD
Maar kan niet antwoorden op je vragen, sorry, beschouw dit maar als een upje.

pff die woorden ken ik niet, maar het materiaal ziet er wel zo uit. en je kunt hem altijd nog een keer met waterafstotend spul bespuiten of wassen voor de zekerheid? google de woorden anders even.

Hij is leuk! Maar kan je het niet anders in een winkel vragen waar ze hem verkopen? Of ga je m via internet kopen? Ik denk dat je dat in de winkel beter kan bekijken toch…?

Ja klopt, alleen vrienden van ons die gaan naar Amerika, en die kopen 'm voor ons. Ze kunnen hem wel passen voor me, en mijn moeder zegt ook dat het gewoon kan voor wintersport. Hij is best lang, vandaar. Ik denk dat ik hem gewoon ga nemen! :slightly_smiling_face:

Ik heb een jas van A&F gehad en die was kut, het was er ook zo een, zogenaamd een winterjas, maar hij was zo niet-warm dat ik hem alleen maar als lente-jas kon gebruiken! Echt heel kut, maar t was deze niet, ookal ljkt hij er wel op… Marja, ik weet t dus niet, succes

Mijn vriendin en ik hebben vorige week woensdag besteld bij A&F het was maandag binnen gekomen, maargoed zij heeft déze jas besteld. En hij is lekker warm hoor! 50% dons en 50% veren.

(wow… is er een verschil tussen veren en dons? :confused: )

Als je een beetje vrouwlijke ski-jas zoekt kan je ook kijken voor een jas van Roxy? Had een supermooie witte van dat merk gezien bij de perrysports.

die is leuk, maar ik denk inderdaad niet dat er een sneeuwvanger in zit, dus zal je je shirt daaronder in je broek moeten doen haha, nouja. wel leuke jas iig.

haha, denk nu alleen dat ik blue neem, zo’n metallic blauwe kleur, dat is misschien iets vrolijker/minder saai in winter.